احیای دوباره بیمارستان امام خمینی (ره) کرج

فردیس نیوز- نماینده عالی دولت در استان البرز از شکوفایی بیمارستان امام خمینی (ره) در راستای ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم خبر داد و گفت: این بیمارستان که در ادوار گذشته مغفول مانده و آسیب دیده بود، اکنون جان تازه ای گرفته است، عمل قلب که از جمله جراحی های حساسی است که پس از احیای این بیمارستان انجام شد.

مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1402 در جلسه بررسی روند ارائه خدمت و توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از احیای بیمارستان و خدمات رسانی به مردم، افزود: این ظرفیت بزرگ که مدت ها مورد بی مهری و غفلت قرار گرفته بود اکنون احیا شده و به کمک زیرساخت ها و سرانه های ضعیف استان آمده است.

وی ادامه داد: طی جلسات و پیگیری های متعدد، این ظرفیت از حالت انفعال و زیان خارج شد و اکنون به مرحله ای رسیده است که 3 عمل حساس تعویض دریچه قلب، تخصصی ترین خدمات ارتوپدی با حضور پزشکان نامدار و حاذق و سایر خدمات مهم را به نحو مطلوب ارائه می دهد.

بیمارستان امام خمینی

عبداللهی گفت: حال برای توسعه فیزیکی و خدماتی این بیمارستان که به نام بنیان گذار کبیر انقلاب مزین شده در حال تصمیم گیری هستیم.

عبداللهی

وی افزود: با برنامه ریزی دقیق، توجه ویژه ای را بر روز ارتقا زیرساخت ها و سرانه های بهداشتی و درمانی استان معطوف کرده ایم و با گره گشایی از پروژه های این بخش، تاکنون توفیقات ارزشمندی را کسب کرده ایم.

استاندار البرز گفت: احیای بیمارستان امام خمینی (ره)، راه اندازی بیمارستان دولتی فردیس (سردار سلیمانی) پس از 12 سال انتظار، تکمیل بیمارستان خصوص فردیس، بهره برداری از بیمارستان آرام در کرج، تسریع در روند پروژه بیمارستان کمالشهر، تقویت روند پیشرفت پروژه بیمارستان سید الشهدا در کرج و چندین پروژه کوچک و بزرگ دیگر در این بخش، نویدی برای آسایش خاطر مردم استان خواهد بود.

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا