تشکیل کارگروه جهش تولید با مشارکت مردم در شهرستان فردیس

فردیس نیوز- فرماندار فردیس در نخستین شورای اداری سال جدید، گفت: همه باید با تمام ظرفیت و توان خود در راستای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

خداداد کاشفی، پیش از ظهر یکشنبه، ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، در نخستین شورای اداری شهرستان که در محل سالن ایثار شهرداری منطقه یک فردیس برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و گفت: از تلاش های مسئولان دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان در سال گذشته تقدیر کرده و امیدوارم در سال جدید تمام مدیران در راستای جهش تولید و اشتغال زایی حرکت کنند و در این مسیر گام های موثری بردارند.

شورای اداری شهرستان فردیس

وی حادثه تروریستی در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با جنایات و کودک کشی به تمام دنیا نشان داده است به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نیست و امیدواریم زودتر این رژیم کودک کش از صحفه روزگار حذف شود.

کاشفی با بیان اینکه در شهرستان مشکلات متعددی وجود دارد، بیان کرد: بخشی از مشکلات شهرستان با همکاری مدیران برطرف شده و در سال جدید با تلاش و همدلی شما عزیزان پیگیر رفع مشکلات هستیم.
وی با بیان اینکه تسهیل و تسریع امور و تکریم مردم باید اولویت اصلی مسئولان باشد، گفت: از آنجاییکه حل مسائل مردم در شهرستان باید جدی گرفته شود، جلساتی را برای این امر باید در نظر بگیریم و بدانیم که رمز موفقیت در کارها پیگیری است چرا که پیگیری یک موضوع فراسازمانی و یک اصل راهگشا است.

این مقام مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزارن نظام، گفت: باید برنامه های را در خصوص شعار سال و مسئله عفاف و حجاب که تاکیدات مقام معظم رهبری است مشخص کنیم.
کاشفی با بیان اینکه هدف دولت سیزدهم تکمیل پروژهای نیمه کار بود، افزود: پروژهای نیمه کار زیادی در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است.

شورای اداری فردیس

وی با اشاره به اینکه ظرفیت نیروی انسانی در فردیس بالا است، بیان کرد: باید از ظرفیت نیروی انسانی جوان به ویژه در خصوص تحقق شعار سال استفاده کنیم.

کاشفی ادامه داد: باید از ظریفت های مردمی در شهرستان فردیس در حوزه های مختلف استفاده کنیم.

کاشفی در خصوص سرمایه گذاری، گفت: باید برنامه ریزی کنیم با سرمایه اندک در شهرستان تولید اقتصاد راه اندازی شود.

شورای اداری فردیس

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها موظف هستند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال برنامه و اهداف خود را اعلام کنند، تصریح کرد: دستگاه ها باید برنامه ای مبنی بر شعار سال، اهداف و فعالیت هر اداره در راستای منویات مقام معظم رهبری احصا و تا پایان ماه به فرمانداری ارسال کنند.

فرماندار فردیس گفت: ارزش افزوده شهرداری ها باید در حوزه عمران استفاده و گزارشات برای فرمانداری ارسال شود.
وی با بیان اینکه باید پروژهای کلان شهرستان هدف گزاری شود، افزود: پروژهای کلان از جمله مترو فردیس، کنارگذر شرقی، پل شیخ آباد و.. باید اهداف اصلی شهرداری ها باشد.

کاشفی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات خوبی که در سال گذشته انجام شد ساماندهی دست فروشان بود، تصریح کرد: انتظار می رود این طرح با جدیت بیشتری استمرار داشته باشد.
کاشفی اضافه کرد : سفر ریاست محترم جمهور و چند وزیر دولت به فردیس ، برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، افتتاح بیمارستان 260 تختخوابی فردیس و طرح های مختلف عمرانی ، خدماتی ، درمانی ، کشاورزی و آموزشی از مهمترین رویدادهای سال گذشته در فردیس بود .

فرماندار فردیس با اشاره به اینکه تمام تلاش ما برگزاری انتخابات سالم و امن بود، تصریح کرد: خوشبختانه با کمک دست اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات این کار عملی شد و با افزایش ۱۴/۵درصدی نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس به پایان رسید و همچنین دور دوم انتخابات اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که انتظار می‌رود همکاری دستگاه‌های اجرایی تداوم داشته باشد.

شورای اداری فردیس

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کارگروه جهش تولید با مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال تشکیل می‌شود، بیان کرد: کارگروه جهش تولید با مشارکت مردم با محوریت معاونت عمرانی فرمانداری تشکیل می‌شود‌.

وی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب، تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل عفاف و حجاب قرارگاه عفاف و حجاب برای رسیدگی بهتر به این موضوع تشکیل شده و باید برنامه های در این زمینه داشته باشیم.

فرماندار فردیس در پایان از زحمات اصحاب رسانه فردیس در پوشش انتخابات سطح شهرستان تقدیر کرد .

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا