شهردار فردیس از اصلاح ساختارها با حذف بروکراسی اداری خبرداد

فردیس نیوز- محمدرضا احمدی نژاد در سخنرانی پیش از نماز عید سعید فطر شهرستان که امروز با حضور پرشور مردم برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر، در خصوص اقدامات انجام شده در سال گذشته، اظهار کرد: ۶۵ درصد از بودجه سال گذشته عمرانی بوده است که بهره برداری از آبنمای موزیکال، رونمایی از خودروهای آتش‌نشانی و نردبان ۳۲ متری، بازگشایی خیابان شهید اسمی، بازسازی و توسعه ساختمان مرکزی شهرداری و تکمیل و بهره برداری از ساختمان سازمان فرهنگی انجام شده است.

وی به تکمیل و بهره برداری از فرهنگسرای پیک، احداث و بهره برداری از ۴ پارک در راستای ارتقای سرانه فضای سبز از جمله پارک یک هکتاری بانوان، پارک ساحل در شهرک وحدت، پارک گفتگو در شهرک ۱۱۰ و پارک ۱۷ شهریور را از اقدامات انجام شده توسط شهرداری فردیس در سال گذشته برشمرد.

محمدرضا احمدی نژاد

شهردار فردیس گفت: در سال گذشته ۱۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی فردیس اضافه شد و ۱۲ هزار متر جدولگذاری انجام شد؛ همچنین اعتباری به میزان ۱۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت در شوارع و خیابان های فردیس صرف شد.

وی چابکسازی ارائه خدمات در هر دو منطقه را از جمله اقدامات مدیریت شهری در سال گذشته برشمرد و افزود: با هدف ارائه خدمات مطلوب و رسیدگی به مطالبات شهروندان میز خدمت در هر دو منطقه برپا شده است. اتوماسیون اداری ارتقا یافته و هم اکنون بسیاری از استعلامات بانکی و ثبتی به صورت اتوماسیون و غیرحضوری انجام می شود.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ۶۹ درصد از بودجه ۱۴۰۳ به اعتبارات عمرانی اختصاص یافته است، گفت: در راستای شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، تحقق مشارکت مردمی و به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، حذف بروکراسی زائد و اصلاح ساختارها در دستور کار شهرداری فردیس قرار گرفته است.

وی در خصوص طرح های عمرانی در ۱۴۰۳، اظهار کرد: بودجه امسال با رقم ۲۸۰۰ میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی شهر رسید که حدود ۲ هزار میلیاردتومان از مجموع آن مربوط به اعتبارات عمرانی با رئوس فرهنگی ورزشی و جبران سرانه هاست.

شهردار فردیس گفت: در سال جاری احداث سالن ورزشی با ۱۲۰۰ متر مربع در اهری، مجموعه ورزشی در شهرک راه آهن به مساحت یک هکتار با امکاناتی از جمله زمین فوتبال، تنیس و غیره، گرمخانه آقایان و مجموعه کنترل آسیب های اجتماعی در بلوار فرمانداری در حال انجام است و امیدواریم در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

وی تکمیل سوله شهرک کوثر به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و احداث دو سرای محله در مناطق ۱ و ۲ شهرداری فردیس را از جمله پروژه های شهرداری فردیس در سال ۱۴۰۳ برشمرد و افزود: احداث دو قرائتخانه منطقه ۱ در بلوار امام رضا و در منطقه ۲ در رزکان، در حال انجام است. مجموعه آموزشی آتش نشانی درشهرک ناز، پارک حاشیه ای به مساحت ۱.۸ هکتار و ساماندهی بلوار شهدا که هم اکنون در سمت غربی فلکه سوم تا چهارم در حال اجراست؛ در سال جاری در دستور کار است.

احمدی نژاد گفت: اجرای فاز دوم بازگشایی خیابان شهید اسمی به طول ۴۰۰ متر، فاز اول بلوار مارلیک در محدوده میدان سپاه و تقاطع غیرهمسطح شهدای اقتدار و کچویی که هم اکنون در مرحله مناقصه است، امسال به مرحله اجرا می رسد. همچنین بر اساس تاکیدات امام جمعه، فرماندار و سایر مسوولان شهرستان پیگیری پروژه قطار شهری را هم به عنوان راه حل ترافیک فردیس در دستور کار داریم./روابط عمومی شهرداری

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا