آزادسازی 95 درصدی اراضی بزرگراه شمالی

فردیس نیوز- شهردار کرج گفت: با آزادسازی ۳ کیلومتر از مسیر بزرگراه شمالی(شهید سپهبد قاسم سلیمانی) در روزهای اخیر که پس از ۹ سال پیگیری اتفاق افتاد، هم اکنون ۹۵ درصد اراضی واقع شده در مسیر بزرگراه آزادسازی شده است.

مهرداد کیانی این مطلب را اعلام کرد و افزود: حمایت و پشتیبانی دادستان و صدور مجوز از سوی ایشان برای اعمال ماده ۹ در این اراضی، باعث شد رفع معارضات مذکور پس از سال ها توقف، در کوتاهترین زمان ممکن عملیاتی شود.

بزرگراه شمالی

کیانی اضافه کرد: این سه کیلومتر مساحتی معادل ۶ هکتار از اراضی واقع در مسیر را تشکیل داده و شامل ۵ درصد از معارضین کل پروژه است.

وی با بیان اینکه تا پیش از این ۹۰ درصد از اراضی دارای معارض پروژه آزادسازی شده بود، اضافه کرد: با افزوده شدن ۵ درصد دیگر هم اکنون ۹۵ درصد اراضی پروژه آزادسازی شده و برای اجرای عملیات احداث در اختیار معاونت فنی عمرانی و شرکت کنارگذر شمالی قرار داده شده است.

این مسئول ادامه داد: بر این اساس در روزهای اخیر دیواره های هلی کوپترسازی و ویلاهای شخصی موجود در این محدوده با تلاش تیمی از همکاران شهرداری آزادسازی و تخریب شد که این امر به پیشرفت هر چه سریعتر پروژه کمک خواهد کرد.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: با آزادسازی و تخریب سازه های موجود در این اراضی، احداث آزادراه شمالی کرج و اتصال آن به اتوبان کرج – قزوین ممکن می شود./روابط عمومی شهرداری

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا