افزایش نشاط اجتماعی با محوریت شهروندان فردیسی

فردیس نیوز- شهردار فردیس گفت: برگزاری برنامه‌های مردمی با محوریت افزایش نشاط اجتماعی در دستور کار مدیریت شهری فردیس است

محمدرضا احمدی نژاد در حاشیه جشن بادبادک‌ها در آسمان فردیس که صبح امروز به مناسبت روز زمین پاک با همکاری شهرداری و ادارات محیط زیست، کتابخانه های عمومی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد؛ بر لزوم ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست تاکید و اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی و آموزش شهروندی از طریق برگزاری اجتماعات و جشن های مردمی مورد توجه ویژه مدیریت شهری فردیس است.

جشن بادبادک ها

وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی به عنوان مهمترین چالش در مسیر توسعه و عصر حاضر، گفت: اصلاح الگوهای رفتاری از طریق فرهنگسازی و افزایش دانش وآگاهی اجتماعی به ویژه در بین کودکان، زمینه ساز حفظ منابع زیست محیطی است. آموزش در قالب برگزاری جشن ها و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در ذهن ها ماندگارتر خواهد بود.

شهردار فردیس با اشاره به شعار امسال محیط زیست در هفته زمین پاک با عنوان مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین، گفت: مدیریت شهری فردیس در راستای این شعار برنامه های اجتماعی فرهنگی مختلفی را برای هفته زمین پاک برنامه ریزی کرده که “جشن بادبادک ها در آسمان فردیس” و دوچرخه سواری خانوادگی که امروز با حضور پرشورشهروندان و مدیران شهری و برخی مسوولان دستگاه های اجرایی برگزار شد، از جمله این برنامه هاست.

وی مشارکت مردم را مهمترین شاخصه فرهنگسازی به ویژه در حوزه مسائل اجتماعی، زیستی و شهری دانست و افزود: مردمی سازی برنامه های مدیریت شهری و استفاده از این ظرفیت عظیم در جهت ارتقای فرهنگ شهروندی‌ در دستور کار مدیریت شهری فردیس است./روابط عمومی شهرداری

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا