ماموریت ویژه استاندار البرز برای تشکیل تعاونی های مسکن و مصرف فرهنگیان

فردیس نیوز- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از دستور ویژه استاندار البرز برای تشکیل و تقویت تعاونی های مصرف و مسکن ویژه فرهنگیان در این استان خبر داد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: استاندار محترم در روز شنبه در نشست بررسی روند ایجاد و فعالیت تعاونی های مسکن فرهنگیان دستورات ویژه ای صادر کردند که با سرعت فرایند تسهیل این امر در دستور کار این اداره کل و اداره کل آموزش و پرورش استان قرار خواهد گرفت.

عبدالله دارایی افزود: ساماندهی ۶ هزار و ۵۰۰ معلم متقاضی مسکن در استان البرز در قالب تعاونی مسکن جهش در دستور کار قرار گرفته است و با تدابیر استاندار محترم در خصوص تامین زمین مورد نیاز ، تسهیلات ساخت مسکن ارزان قیمت و با کیفیت با مشارکت بخش خصوصی فراهم می شود.

استاندار البرز

وی افزود: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با جدیت آماده هر نوع همکاری برای تشکیل قانونی این تعاونی ها در قالب مسکن جهش ابلاغی ریاست محترم جمهوری اسلامی را دارد و پیش بینی می شود با پیگیری موثر اداره کل محترم آموزش و پرورش استان و همکاری اتاق تعاون در فرصت زمانی تعیین شده از سوی استاندار محترم این امر محقق شود.

گفتنی است پیرو دستور اقدام ویژه استاندار البرز ، شهرداری ها در خصوص تنظیم لایحه تخفیف ویژه برای صدور پروانه ساخت مسکن فرهنگیان را به شوراهای اسلامی و اقدام نظام مهندسی استان نیز برای نحوه محاسبه تخفیف اخذ هزینه خدمات مهندسی تعاونی ها نشستی برگزار و ستاد تشکیل تعاونی های مصرف نیز در دستور کار باشد.

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا