کاروانی برای زیارت عاشقانه


فردیس نیوز- در آستانه دهه کرامت که به نام ۲ بزرگ‌زاده رضوی، ولی نعمتان ایران اسلامی، مزین گشته، رییس بسیج رسانه استان البرز در جمع خبرنگاران از نیازهای رسانه ای این هفته معنوی گفت

.
ابراهیم نوروزی فر، کاروان زیر سایه خورشید را جمعی عاشقانه از دلدادگان امام رئوف، علی بن موسی الرضا(ع) و خاندان عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) نام برد و افزود: «افرادی که امکان زیارت حضوری در حرم با صفای آقا امام رضا(ع) را نداشته باشند، با حضور خادمین امام هشتم(ع) و ذکر خاطرات و کرامات این امام بزرگوار، در فضای معنوی و روحانی بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) قرار خواهند گرفت.»

به واقع با حضور کاروان زیر سایه خورشید، شمیم دلنواز و ملکوتی مرقد مطهر امام هشتم شیعیان و ولی نعمت همه ایرانیان، در جای جای میهن اسلامی به مشام خواهد رسید و این حرکت فرهنگی عشق به ولایت و ائمه اطهار(علیها سلام) را بیش از پیش جاری و ساری خواهد کرد.

مسئول بسیج رسانه استان البرز نیز با بیان دستاوردهای فرهنگی حضور خادمین امام رضا(ع) در لوای کاروان زیر سایه خورشید، گفت: «این اقدام فرهنگی بالاخص میان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و در مناطق کم برخوردار، جایگاه ویژه ای پیدا کرده که نشان از عشق و ارادت آحاد مردم جامعه به این امام همام دارد.»

وی تصریح کرد: «این حرکت فرهنگی در واقع برای برقرار کردن ریشه اخلاقی در جامعه برنامه ریزی و اجرا می شود.»

نوروزی فر انعکاس ابعاد مختلف حضور کاروان زیر سایه خورشید در جامعه را از وظایف اصحاب رسانه دانست.

معنویت جوهره انسانیت و گمشده جهان امروزیست. بی توجهی به آلام مردم دنیا از سوی ظالمان به اصطلاح روشنفکر و حامی حقوق بشریت در ابعاد مختلف مشهود است و نمونه بارز آن ظلمی ست که بر مردم غزه تحمیل می شود. توسل و توکل، دو کلید واژه رهایی از ظلمت است که باید ترویج پیدا کند.

ابراهیم نوروزی فر انعکاس حرکت معنوی کاروان زیر سایه خورشید در سطح بین المللی را لازمه ترویج فرهنگ تشیع دانست و افزود: «همانگونه که عشق و ارادت به امام حسین(ع) در جهان طنین انداز گشته، کرامات و برکات امام رضا(ع) نیز باید به گوش جهانیان برسد.»

در پایان، پبشنهاد شد جشنواره زیر سایه خورشید ویژه اصحاب رسانه در استان البرز را برگزار شود.

عکس : حسن سمیعی

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا