نبود فرصت های شغلی برای جوانان به واسطه روادید سیاحتی در البرز

فردیس نیوز، دهقان شیری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت: بسیاری از فرصت های شغلی در کارخانجات ، مراکز تولیدی و حتی کسب وکارها به واسطه روادید سیاحتی که به اتباع خارجی در این استان داده می شود از جوانان ایرانی گرفته می شود و بازگشت اتباع غیر مجاز را به کشورشان با مشکل مواجه میکند.

دهقان شیری افزود: این روادید سیاحتی از کشور افغانستان برای افرادی صادر شده است که بعد از سفر به کشورمان از اماکن زیارتی و گردشگری دیدن نمایند.

وی بیان کرد: استان البرز شاهد این است که اتباع غیرمجاز با سوء استفاده ازدریافت روادید خانواده های خود را به صورت غیر قانونی وارد کشورمان میکنند و به صورت غیر مجاز اقامت می گیرند

🔹️وی تاکید کرد: امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده ، از این رو دستگاه های متولی و وزارت امورخارجه می بایست، این امر مهم را در دستور کار قرار دهند تا روند اجرایی طرح های بازگشت اتباع غیرمجاز به کشورشان انجام شود.

🔹️وی در پایان افزود :با دستورالعمل ها و ابلاغیه های سازمان ملی مهاجرت و اجرای طرح های ویژه در حوزه اتباع سعی داریم ،تا اتباع غیرمجازی که باعث از دست رفت مشاغل جوانان ایرانی هستند را به کشورشان باز گردانیم.

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا