آموزش و پرورش فردیس مستقل می شود

فردیس نیوز- خداداد کاشفی فرماندار شهرستان فردیس در خصوص این خبر گفت :دوشنبه شب گذشته ۲ جلسه در سازمان اداری و استخدامی کشوری جلسه یی برگزار شد تا در خصوص تفکیک آموزش و پرورش شهرستان فردیس از کرج تعیین تکلیف شود.

خداداد کاشفی افزود: در یکسال گذشته تلاش های زیادی شد تا امروز بخواهیم خبر خوش تصویب استقلال آموزش و پرورش شهرستان فردیس را به مردم اعلام کنیم.

خداداد کاشفی

نماینده عالی دولت با اذعان بر اینکه استقرار آموزش و پرورش در شهرستان حق مردم است، اذعان داشت: دولتی که اعتقاد بر شهرستان شدن فردیس داشت می بایست شأن مردم شریف شهرستان را در تحقق امکانات و زیر ساخت‌های این شهرستان نیز رعایت می کرد.

وی اضافه کرد: خدا را شاکریم که با حمایت و پیگیری های استاندار و توجه دولت تاسیس آموزش و پرورش شهرستان فردیس در سازمان اداری استخدامی کشور تصویب شد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: از اداره کل آموزش و پرورش انتظار داریم در اجرای این مصوبه سریعتر اقدام کند.

وی ادامه داد: شهرستان فردیس تا پیش از این مصوبه ذیل آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج مدیریت می شد که شهرستان فردیس ۹۲ هزار دانش آموز از صد و ۱۰ هزار دانش آموز در این ناحیه ۲ را به خود اختصاص داده بود.

وی با اشاره به تعداد بالای مدارس دوشیفته در شهرستان فردیس اظهار داشت: متاسفانه به دلیل زیرساخت‌های ضعیف آموزشی در شهرستان فردیس ۸۵ درصد مدارس این شهرستان دوشیفته هستند.

لازم به توضیح است شهرستان فردیس در حال حاضر دارای ۲۵۴ مدرسه و ۳۲۰ کد مدرسه دولتی است. این شهرستان دارای ۲۱۴۱ کلاس دولتی و ۱۰۸۹ کلاس غیر دولتی با ۳۲۲۶ معلم است./روابط عمومی فرمانداری

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا