سرانه اداری مدیریت شهری فردیس 2 برابر شد

فردیس نیوز- شهردار فردیس با بیان اینکه بیست و هشتم آبان ماه ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس به طور رسمی افتتاح می‌شود، عنوان کرد: با بهره برداری از این پروژه سرانه اداری مدیریت شهری فردیس دو برابر می‌شود و این مجموعه از ساختمان‌های استیجاری رهایی پیدا می‌کند.

احمدی نژاد عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های متعددی از جمله بازگشایی خیابان شهید اسمی غربی و جاده تندرستی آن، بهسازی بلوار شهدا حدفاصل فلکه چهارم و پنجم، اصلاح هندسی سه راه مپنا، بوستان وحدت، ریل متروکه و… تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

احمدی نژاد

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های بوستان بانوان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی و ساختمان شهرداری در خیابان پیک با پیشرفت ۷۰ درصدی نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسند، خاطرنشان کرد: مطالعات احداث تقاطع غیر همسطح کچویی انجام شده و طرح آن نیز در شورای ترافیک به تصویب رسید و اکنون در مرحله برنامه ریزی برای تملک اراضی در مسیر پروژه است.

به گفته شهردار فردیس، دو سرای محله در بلوار امام رضا (ع) و شهرک وحدت فردیس، یک سالن ورزشی در خیابان اهری و یک زمین ورزشی در شهرک راه آهن طراحی شده است که عملیات اجرایی آنها به زودی کلید می‌خورد./پایگاه مدیریت شهری

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا