هر ماه یک پروژه در فردیس افتتاح خواهد شد

فردیس نیوز- سید حمید یعقوبی، در آیین افتتاح ساختمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس که روز سه‌شنبه سوم برگزار شد، با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به شهروندان در مسیر تحقق رضایتمندی حداکثری در حال انجام است، اظهار کرد: در نظر داریم ماهانه یک پروژه را افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه عقب‌ماندگی فردیس از سالی که مسئله انتزاع اتفاق افتاده تاکنون بسیار زیاد است، افزود: تلاش داریم در این دوره ضمن شناسایی مطالبات مردمی برای تحقق آن‌ها گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس خاطرنشان کرد: امروز نیروهای سازمان فرهنگی شهرداری در فرهنگسراهای مرکزی شهر مستقر هستند که موجب عقب‌ماندگی فعالیت‌های فرهنگی شهر شده است، اما با بهره برداری از این ساختمان فعالیت‌های فرهنگسرای فردیس از سر گرفته می‌شود.

سید جمید یعقوبی

وی اضافه کرد: زیربنای این ساختمان ۱۵۵۰ مترمربع و در مساحت ۱۸۰۰ مترمربع احداث شده و اعتبار حدود ۳۰ میلیارد تومان صرف آن شد؛ این پروژه در چهار طبقه طراحی شده است.

یعقوبی تاکید کرد: این ماه پروژه‌های در دست افتتاح تسریع خواهد شد، چراکه تلاش داریم پیش از آغاز فصل سرما این امر محقق شود.

وی با بیان اینکه ۵۹ طرح عمرانی دیگر در فردیس در دست اجرا است، اضافه کرد: امیدواریم با تعامل خوبی که میان شورا و شهرداری وجود دارد بتوانیم در راستای ارائه خدمات به شهروندان پیش قدم باشیم./پایگاه مدیریت شهری

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا