کاهش ۲۲ درصدی شعبات اخذ رای در فردیس

فردیس نیوز- فرماندار فردیس با بیان اینکه در دور اول انتخابات که اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، ۲۰۳ شعبه اخذ رای در شهرستان فردیس فعال بود، گفت: در دور دوم با کاهش ۴۸ شعبه اخذ در این شهرستان مواجهیم.

خداداد کاشفی که پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران حاضر بود، برگزاری انتخابات سالم را از اهداف ستاد انتخابات شهرستان فردیس دانست و افزود: سلامت انتخابات اهمیت فوق العاده ای داشته و خط قرمز ماست و هر عواملی که در دور اول انتخابات شائبه ای چه از نظر حمایت از کاندیدای خاص یا عدم انجام صحیح امور محوله داشتند، در این دوره به کارگیری نشده اند.

فرماندار فردیس

وی در خصوص کاهش تعداد شعبات اخذ رای در سطح شهرستان فردیس تصریح کرد: از ۴۸ شعبه کسر شده در دوم، ۴ شعبه از مشکین دشت و ۴۴ شعبه از فردیس خواهد بود.

فرمانداری فردیس

فرماندار فردیس افزود: همچنین تعداد عوامل اجرایی هر شعبه اخذ رای نیز کاهش پیدا کرده و ۳۸۰۰ نفر عوامل مختلف نیز مسئول برگزاری دور دوم انتخابات هستند.

کاشفی با قدردانی از حضور پر رنگ و مثال زدنی فردیس نشینان که افزایش بیش از ۱۴ درصدی مشارکت را ثبت کردند، گفت: این افزایش مشارکت مردم در انتخابات باعث شده که قدرت چانه زنی ما برای اخذ امکانات و سرانه ها افزایش یابد.

وی تصریح کرد: با مشارکت بالای مردم و رای قوی هر نماینده، اعتبار و جایگاه ایشان افزایش یافته و قطعا قدرت جذب اعتبارات و امکانات برای استان نیز افزایش خواهد یافت.

رییس ستاد انتخابات شهرستان فردیس بیان داشت: هرگونه تخلف انتخاباتی را گزارش دهید تا سلامت انتخابات افزایش یابد. با انتخابات سالم اعتبار شهرستان و در نهایت کشور افزایش خواهد داد.

وی در خصوص افراد واجد الشرایطی که می توانند رای خود را در صندوق آرا بی اندازند نیز گفت: همه افرادی که در دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه ای رای داده اند، تنها در همان حوزه انتخابیه می توانند رای خود را به صندوق بی اندازند. همچنین همه افراد واجد الشرایطی که در دور اول رای نداده اند می توانند در هر حوزه انتخابیه ای که تمایل داشتند، رای دهند.

فرماندار فردیس

در پایان نیز به پاس زحمات اصحاب رسانه که نقش پر رنگی در افزایش مشارکت و برگزاری انتخابات داشتند، لوح تقدیری به رسم یادبود اهدا شد.

امتیاز دهید

0%

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا