کشف بيش از ۱۷ کيلوگرم ترياک در شهرستان فرديس

فردیس نیوز- فرمانده انتظامي شهرستان فرديس از کشف ۱۷ کيلو و ۴۰۰ گرم ترياک و ۶۰ گرم شيره ترياک در يک عمليات پليسي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “کامران ملکي” در تشريح اين خبر گفت: در پي اقدامات فني و اطلاعاتي متمرکز بر روي عناصر تهيه و توزيع مواد مخدر ، مشخص گرديد يکي از سوداگران مرگ به تازگي مقادير قابل توجهي مواد مخدر از نوع ترياک تهيه و قصد توزيع آن بين مشتريان خود را دارد.

کشفیات پلیس

فرمانده انتظامي شهرستان فرديس افزود: موضوع به صورت ويژه در دستور کار اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرار گرفت و طي چندين مرحله اقدامات اطلاعاتي و رصد و پايش ميداني تحرکات سوژه و نحوه فعاليت وي تحت رصد مأموران پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: پس از اخذ مجوز قضايي و با رعايت موارد قانوني، طي عمليات پليسي خودروي متهم متوقف و وي دستگير  و در بازرسي از منزل او مقدار 17 کيلو و 400 گرم ترياک و 60 گرم شيره ترياک کشف و ضبط و متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودروي توقيفي جهت سيرمراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
سرهنگ ملکي در پايان از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تهيه، توزيع، نگهداري، خريد و فروش مواد مخدر توسط سوداگران مرگ را بلافاصله از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 به مأموران اطلاع دهند./خبرگزاری پلیس

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا