گلایه رئیس شورای اسلامی شهر کرج از عدم تکریم شایسته کارگران مدیریت شهری

موج البرز- رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر نقش و اهمیت زحمات کارگران در ارائه خدمات در شهر گفت: انتظار داریم شهرداری از تمامی پاکبانان و سبزبانان به نحو شایسته تقدیر کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، مسعود محمدی در ابتدای یکصد و شصت و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، روز کارگر را به تمامی کارگران بویژه سبزبانان و پاکبانان مدیریت شهری کرج تبریک گفت و اظهارداشت: توسعه و تحول در شهر و کسب رضایت شهروندان با تلاش کارگران به خصوص پاکبانان و سبزبانان زحمتکش محقق می شود لذا تکریم شایسته آنان امری ضروری است.

محمدی رییس شورای شهر کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: داشتن شهری پاکیزه و زیبا با همکاری پاکبانان و سبزبانان انجام می شود که در راستای ایجاد انگیزش در آنان میبایست اقداماتی از جمله تکریم مناسب و بهنگام بویژه در مناسبتهای خاص از جمله روز کارگر انجام شود به ویژه اینکه در ایام پایان سال گذشته ، تقدیری مناسب از سوی شهرداری کرج انجام نشده است.

مسعود محمدی بیان کرد: کارگران مدیریت شهری، فعالان عرصه پاکيزگي و زیبایی شهر هستند و ادامه داد: حفظ سلامتشان همواره مورد تاکيد اعضاي ششمین دوره شوراي اسلامي شهر کرج است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان از تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای خدوم شهرداری بویژه پاکبانان و سبزبانان که در راستای حفظ پاکیزگی و طراوت شهر از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنند، سپاسگزاری کرد و افزود: از اقدامات ارزنده آنان در جهت مدیریت بهینه پسماندها و صیانت از بهداشت شهری و سلامت مردم و همچنین توسعه فضای سبز و بهبود سیمای شهری سپاسگزارم.

محمدی در پایان از مهرداد کیانی شهردار کرج خواست تا در اسرع وقت که فاصله زیادی از روز کارگر نگرفته ایم، نسبت به برنامه ریزی و برپایی مراسم تکریم از نیروهای خدوم کارگری مجموعه مدیریت شهری کرج اقدام نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا