گرامیداشت روز پزشک و تجلیل از پزشکان شاغل در شبکه بهداشت فردیس

فردیس نیوز- صبح روز شنبه بمناسبت اول شهریور ماه فرا رسیدن سالروز میلاد پزشک نامدار ایرانی حکیم ابوعلی سینا و پنجم شهریور سالروز میلاد فیلسوف بزرگ حکیم رازی و روز داروساز، مراسمی با حضور دکتر عینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس، دکتر وثوقیان رئیس مرکزبهداشت و خانم اکبری رئیس شورای شهر اسلامی شهرستان در محل سالن جلسات شبکه بهداشت برگزار گردید.

روز پزشک

در ابتدای این مراسم دکتر عینی ضمن خیرمقدم و تبریک مناسبتهای مذکور گفت: پزشکان میراث دار یک جایگاه مقدس و پر ارزش هستند که به همین دلیل انتظارات مردم را باید در نظر گرفته و بهترین خدمات را به آنها ارائه دهند، چرا که مردم ما شایسه بهترین ها هستند. همچنین خانم اکبری رئیس شورای اسلامی شهر فردیس هم ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان و داروسازان و سایر خدمتگذاران عرصه بهداشت و درمان عنوان داشت: ابوعلی سینا و رازی بینظیرترین سرلوحه در طب اسلامی بوده اند که الهام گرفتن از فن و علم ایشان،موجب شده تا راهی نو پیش پای تمدن بشریت گذاشته شود، ما انتظار داریم پزشکان ما نیز با بکار گیری تمام همت خود بیش از پیش در جهت رفع مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان فردیس برآیند.

در خاتمه این مراسم از کلیه پزشکان و داروسازان شاغل در مجموعه با اهدا گل و لوح سپاس تقدیر و تجلیل گردید./روابط عمومی شبکه بهداشت

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا