تعهدات برای توسعه فضاهای آموزشی البرز در مرحله عمل است

فردیس نیوز- استاندار البرز با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه توسعه فضاهای آموزشی گفت: تعهداتی که در این زمینه داشتیم به مرحله عمل رسیده و پروژه‌ها یکی پس از دیگری در حال افتتاح است.

مجتبی عبداللهی ظهر یکشنبه در حاشیه آئین افتتاح دبیرستان خیری مشارکتی «مهندس حاج حبیب الله ظهوری «(راه روشن ۲) اظهار کرد: درصدد هستیم بیش از ۲۰۰ مدرسه بسازیم و تحویل مردم دهیم.

وی بیان کرد: امروز در دولت سیزدهم با اقدامات جهادی در تلاش برای رفع مشکلات هستیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نداریم.

مجتبی عبدالهی

عبداللهی گفت: تمام تلاش‌ها در راستای اقدامات جهادی برای تأمین رضایت مردم است و باید دستاوردهای نظام اسلامی را برای مردم اطلاع رسانی کرد.

وی افزود: هفته گرامیداشت دولت یادآور بزرگمردانی همچون رجایی و باهنر است که اسوه اخلاق مدیری، ایثار و انسانیت کامل هستند.

عبداللهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، به تشریح طرح‌ها و پروژه‌های آماده افتتاح و بهره برداری شهرستان کرج در ایام گرامیداشت هفته دولت پرداخت و گفت: از ۸۰ پروژه و طرح در این شهرستان، ۵۶ پروژه مربوط به بخش دولتی و ۱۵ طرح نیز در بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر ۵۱ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال برای بهره برداری از این طرح‌ها هزینه شده است؛ افزود: ۹ پروژه نیز ایام هفته دولت در شهرستان کرج کلنگ زنی خواهد شد.

استاندار البرز افزود: درمجموع با بهره برداری از ۸۰ پروژه، برای ۶۲۳ نفر در شهرستان کرج شغل ایجاد می‌شود.

دبیرستان خیری مشارکتی مهندس حاج حبیب الله ظهوری (راه روشن ۲) با مساحت زمین ۲ هزار و ۱۳۰ مترمربع یک هزار و ۵۱۷ مساحت پروژه آموزشی و ۱۲ کلاس توسط استاندار البرز در چهارمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

همچنین امروز سالن ورزشی چند منظور شهید عجمیان در کرج به بهره برداری رسید./روابط عمومی

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا