عملیات ضربتی پاکسازی و پلمب 30 مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در فردیس

فردیس نیوز- شهردار فردیس با اشاره به شناسایی 30 مرکز غیر مجاز تفکیک پسماند در این شهر، گفت: تاکنون 20 مرکز پلمب شده و اجرای طرح ادامه دارد.

محمدرضا احمدی نژاد از اجرای طرح ضربتی پاکسازی و پلمب مراکز غیرمجاز پسماند خشک در فردیس خبر داد و اظهار کرد: همکارانم در مدیریت پسماند شهرداری با دستور دادستان محترم این شهرستان نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت مراکز غیرمجاز پسماند خشک در شهر باعث ایجاد مشکلات اجتماعی، بهداشتی و امنیتی شده که علاوه بر آلودگی زیست‌محیطی و برهم زدن چهره بصری شهر، افزایش نارضایتی شهروندان را به همراه دارد، عنوان کرد: شهرداری فردیس در راستای ارتقای سلامت، آراستگی چهره شهر و به منظور اجرای قانون بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری‌ها، ساماندهی و پاکسازی مراکز خرید و فروش ضایعات را با دستور مقام قضائی عملیاتی کرده است.

شهردار فردیس تصریح کرد: حفظ پاکیزگی چهره شهر و بهبود سیمای بصری از مطالبات شهروندان است که شهرداری با اجرای این طرح به دنبال رفع ناهنجاری‌های بصری و محیط زیستی بوده که عامل مهمی در افزایش رضایت مندی شهروندان خواهد بود.

وی اضافه کرد: ۳۰ مرکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات در شهر فردیس شناسایی شده است، تاکنون ۲۰ مرکز پلمب و مابقی نیز پاکسازی، جمع‌آوری و پلمب می شوند.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری و هماهنگی دادستان، شهرداری، فرمانداری، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، محیط زیست، اصناف و اماکن به منظور رفع مزاحمت مشاغل و صنوف که در منطقه مسکونی فعالیت غیر مجاز دارند در حال اجرا است./روابط عمومی شهرداری

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا