پیام قدردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از اصحاب رسانه

فردیس نیوز- جابری انصاری در پیامی از زحمات اصحاب رسانه و تشکل‌های مطبوعاتی استان البرز تقدیر و تشکر نمود.

کسی‌ که قلم به دست می‌گیرد، باید تقوا، صداقت، عفاف و انصاف نسبت به دیگران جزو طبیعت ثانوی‌اش بشود
مقام معظم رهبری 1379/12/22

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز در پیامی ، از زحمات اصحاب رسانه و تشکل‌های مطبوعاتی استان البرز تقدیر و تشکر نمود.
متن پیان بشرح ذیل می باشد :
همزمانی روز خبرنگار با ایام عزاداری سالار و سرور شهیدان حضرت امام حسین (ع)، یادآور رشادت ها و دلیری ها و جانفشانی های بزرگ رسانه ی رسای جهان در واقعه کربلا، حضرت زینب کبری (س) می باشد که قطعا سرمشق قرار دادن این بانوی بزرگوار، توفیق روز افزون فعالان حوزه خبر و رسانه را در پی دارد.
رسانه به عنوان اثرگذارترین ابزارها در شکل گیری هژمونی فرهنگی و سیاسی جوامع مدرن امروزی نقش اساسی در رشد و ارتقای جایگاه کشورها در عرصه های جهانی و بین المللی دارد و در این زمینه شهید محمود صارمی مصداق واقعی فعالیت در حوزه جهاد تبیین بود و نقش مهمی در روشنگری آحاد مردم و روایتگری واقع بینانه از مسایل جامعه داشت.

سعید جابری انصاری

نقش بی بدیل خبرنگاران در خنثی سازی توطئه ها و حرکت در مسیر ایران عزتمند و مقتدر انکار ناپذیر است و خبرنگاران در عرصه جنگ شناختی و جنگ نرم به عنوان طلایه داران مبارزه با امپراطوری رسانه ای دشمن محسوب می شوند که در این زمینه حرکت در مسیر عدالت و انصاف، تعهد، حق گویی و حق نگاری، مطالبه گری و نقدهای منصفانه همواره از جامعه رسانه ای و خبرنگاران مورد انتظار است.
در پایان روز خبرنگار را به مدیران و اعضای تشکل های حوزه رسانه (خانه مطبوعات و بسیج رسانه)، مدیران محترم نشریات محلی، مدیران محترم خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، مدیران دفاتر سرپرستی نشریات سراسری و تک تک آحاد شریف خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان البرز تبریک عرض نموده ، سربلندی ، عزت و توفیق خدمت بیش از پیش به مردم ولایتمدار استان البرز و سربلندی ، رشد و توسعه همه جانبه ایران عزیز را ازخداوند متعال خواستاریم.

سعید جابری انصاری
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا