اتاق اصناف فردیس به آدرس جدید انتقال یافت

فردیس نیوز- اتاق اصناف شهرستان فردیس به آدرس فردیس بلوار امام خمینی (ره) (بلوار تندرستی ) نبش خیابان آزادگان برج اداری آسمان طبقه اول انتقال یافت.

عدم پرداخت حقوق متعلقه و مطالبات اتاق اصناف فردیس توسط کرج، در سال های گذشته که می توانست به خانه دار شدن مرکز اصناف فردیس منجر شود، به دلایلی همچون عدم توانایی یا نبود عزم جدی توسط اتاق اصناف فردیس و همراه نبودن مسئولین ارشد شهرستانی در تحقق مطالبات اصناف این شهرستان، خانه به دوشی را به اتاق اصناف تحمیل نموده است.

اتاق اصناف فردیس

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که تقریبا تمام اتحادیه های صنفی و برخی از ادارات شهرستان فردیس نیز با بی تفاوتی مدیران ارشد خود، ملکی را به صورت استیجاری در اختیار دارند که تقریبا سالیانه مبلغ هنگفتی از درآمد های خود را به جای هزینه جهت ایجاد زیر ساخت و یا در بخش های مورد نیاز اعضای و زیر مجموعه خود، صرف اجاره و جابجایی می کنند.

این جابجایی ها هم که به نوبه خود هزینه های دیگر همچون استهلاک و ایجاد زیر ساخت مورد نیاز در محل جدید را با خود به همراه دارد.

امیدواریم که هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان فردیس با همدلی و توان چانه زنی در رده های بالای استانی، از حقوق اصناف شهرستان دفاع و مطالبه چندین ساله را به سرانجام برسانند./مهدی مزرئی

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا