دستگیری ۹ هزار و ۲۰۰ قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر در البرز

فردیس نیوز- فرمانده انتظامی البرز گفت: از ابتدای سال در حدود ۹ هزار و ۲۰۰ قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر در استان دستگیر شده است.

سردار حمید هداوند صبح شنبه در حاشیه نمایشگاه کشفیات مواد مخدر در استان البرز اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر کشف و حدود ۹ هزار و ۲۰۰ نفر هم دستگیر شده است.

وی بیان کرد: در چهار ماه ابتدایی سال جاری ۴ هزار و ۱٠ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات مأموران پلیس استان البرز کشف شده که این عملیات‌ها منجر به متلاشی شدن ۱۸ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و دستگیری ۵ هزار و ۳۹۳ نفر قاچاقچی و توزیع کننده شده است.

سردار هداوند

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اجرای طرح‌های مستمر جمع آوری معتادان متجاهر در استان، گفت: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۳ هزار و ۸۶۸ نفر از معتادان متجاهر سطح شهر جمع آوری و برای گذراندن مراحل درمان به کمپ‌های ماده ۱۶ استان تحویل شده اند.

وی از افزایش ۲۸۰ درصدی جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این آمار بیانگر عزم جدی پلیس و دستگاه‌های متولی برای ساماندهی معتادان متجاهر در استان البرز است.

سردار هداوند به اجرای طرح صاعقه ۳ در ۷۲ ساعت هم اشاره کرد و گفت: در این طرح ۹۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، ۱۴۵ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و همچنین ۲۵۰ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و برای طی روند درمان به مراکز ماده ۱۶ منتقل شدند./مهر

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا