حوزه فرهنگ و هنر باید حمایت شود

فردیس نیوز- خداداد کاشفی فرماندار فردیس ضمن آرزوی موفقیت به مهدی شاه وردی رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از وی خواست تا با برنامه ریزی مدون و با جدیت حوزه فرهنگ و هنر شهرستان را متحول کند.

خداداد کاشفی بیان کرد: به طور کلی انتظار داریم که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحرک جدی در عرصه هنر و فرهنگ عمومی شهرستان داشته باشد تا بتواند در عرصه های مختلف فرهنگی تحول ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه باید محور همدلی و وحدت در این اداره باشد اظهار داشت: با مدیریتی منسجم همه کسانی که دلسوز جامعه، فرهنگ و هنر هستند را شناسایی و در مسیر رشد و بالندگی همراه شما و شهرستان باشند.

مهدی شه وردی

کاشفی معتقد است: توجه به مقوله هنر و حمایت از هنرمندان باید از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در الویت قرار بگیرد چرا که هنر علاوه بر تأثیر مستقیم بر فرهنگ یک جامعه به عنوان رکن اصلی در جهت حفظ و دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه تمامی انجمن های فعال اعم از هنری، مذهبی و ادبی و سایر زیر مجموعه ها را شناسایی، رصد و تقویت کرد، افزود: کمبود بودجه نباید دلیلی بر کم کاری باشد چرا که اگر وحدت و همدلی سر لوحه کار باشد خداوند نیز به مسیر آن کار گشایش می بخشد.

فرماندار خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگ و هنر به انسان های با شهامت، فرهیخته، باذوق و باتدبیر نیاز دارد نه انسان هایی که هر روزشان مثل دیروز باشد.
وی خطاب به شاه وردی مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شما به عنوان نیروی جوان انقلابی باید با ذوق و خلاقیت برنامه های متنوع تعریف کنید و از فعالان این عرصه در شهرستان نیز استفاده کنید.

کاشفی در پایان خواست: یکی از مهمترین اقدامات شما باید انسجام بخشی و حرفه ایی کردن فعالان رسانه ایی باشد نباید در این حوزه ما ولنگاری داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان فردیس تأکید کرد: برگزاری دوره های آموزشی و حمایت از فعالان انقلابی در حوزه ی رسانه باید جدی گرفته شود.
کاشفی اعتقاد دارد: رسانه از مهمترین ابزارهای انتقال پیام است که حفظ هویت، تغییر فرهنگ، رشد و شکوفایی افکار عمومی نقش آفرین است و باید حوزه منسجم و حرفه ایی شود./روابط عمومی فرمانداری فردیس

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا