تحقق مطالبات شهروندان با جدیت پیگیری می‌شود

فردیس نیوز- مدیر و معاونین منطقه ۲ شهرداری فردیس در یک برنامه ویژه به منظور پاسخگویی به شهروندان، در سامانه ۱۳۷ حضور یافتند.

فرامرز گلخو از دریافت ۱۱۲ تماس توسط شهروندان در سامانه ۱۳۷ خبر داد و اظهار کرد: این برنامه با هدف ارتقاء شفافیت و بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان برگزار شد.

فرامرز گلخو

وی عنوان کرد: شهروندان فرصت داشتند تا مشکلات و درخواست‌های خود را در این برنامه به‌طور مستقیم با مدیران منطقه۲ شهرداری مطرح کنند.

گلخو با بیان اینکه برگزاری این دست برنامه‌ها نشان‌دهنده تعامل نزدیک‌ مدیریت شهری با شهروندان است، عنوان کرد: تمامی مسائل مطرح شده شهروندان توسط همکارانم در معاونت‌های امور زیربنایی و حمل و نقل، خدمات شهری و شهرسازی پیگیری خواهد شد.

فرامرز گلخو

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در تلاش است تا با همکاری شهروندان، خدمات مطلوب تری ارائه کند، خاطرنشان کرد: از میان تماس‌های دریافتی امروز، ۴۰ درصد مربوط به مسائل امور زیربنایی و ترافیکی، ۳۰ درصد مربوط به حوزه خدمات شهری، ۲۰ درصد مربوط به سیما، منظر و فضای سبز شهری و ۱۰ درصد نیز مربوط به حوزه شهرسازی و معماری شهرداری بوده است.

گلخو

به گفته وی در این آیین ۱۷ تماس تشکر و قدردانی نیز از شهروندان دریافت شد که مایه مباهات است./روابط عمومی

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا