حامیان حیوانات اجازه جمع آوری نمی دهند

فردیس نیوز-مدیر پسماند شهرداری فردیس گفت: جمع آوری سگ های بلاصاحب از سطح شهر و پارک ها روزانه انجام می شود.

سید مصطفی آل یاسین مدیر پسماند شهرداری فردیس با اشاره به مطالبه شهروندان در خصوص جمع آوری سگ های بلاصاحب در پارک‌ها به ویژه پارک تندرستی، اظهار کرد: جمع آوری سگ‌های بلاصاحب همه روزه توسط پیمانکار مربوطه در سطح شهر در حال انجام است و عملیات زنده گیری تحت نظارت مدیریت پسماند انجام می شود. اما شرایط و پیچیدگی‌ها موجب می شود نتیجه کار با نواقصی مواجه شود.

مصطفی آل یاسین

وی با بیان اینکه در حوزه جمع آوری سگ های بلاصاحب با دو طیف مطالبه رو برو هستیم و این کار را پیچیده می‌کند، افزود: از سویی برخی شهروندان جمع آوری سگ ها را مطالبه می کنند و از سوی دیگر حامیان حیوانات در برخی مناطق به ویژه در دهکده، پارک تندرستی و شهرک ناز مانع از جمع آوری سگ ها توسط پیمانکار می شوند.

مدیر پسماند شهرداری فردیس با بیان اینکه ظرفیت پناهگاه فردیس در ابتدا ۲۰۰ قلاده بوده که به ۴۰۰ قلاده افزایش یافته است، افزود: سگ های بلاصاحب پس از زنده گیری، به مرکز نگهداری منتقل می شوند و نسبت به عقیم سازی، واکسیناسیون و انگل زدایی آنها اقدام می شود.

وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده سگ های بلاصاحب در سطح شهر، موضوع را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع رسانی کنند تا با حضور فوری تیم متخصص به محل مورد نظر، نسبت به جمع آوری و انتقال به پناهگاه سگ های بلاصاحب و انجام خدمات دامپزشکی اقدام شود./روابط عمومی شهرداری

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا