فرماندار فردیس: فرصت خدمت را از دست ندهیم

فردیس نیوز- فلسفه وجودی مدیران در این کشور خدمت به مردم است پس باید بتوانیم از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را ببریم

خداداد کاشفی فرماندار فردیس در همایش تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل شهرستان فردیس، ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: مدیران شهرستان فردیس می بایست تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.

فرماندار فردیس
خداداد کاشفی

وی افزود: متاسفانه دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان دچار بروکراسی شدید و خسته کننده ای هستند که می بایست این با تصمیمات جهادی و با تلاش مضاعف از سد این بروکراسی گذشت و به مردم خدمت نمود.

فرماندار شهرستان فردیس اظهار داشت: برخی از مشکلات شهرستان انباشت سالهای گذشته است که به یقین همین بروکراسی اجازه اجرا و انجام آن را نداده است.

وی گفت: طولانی شدن روند اجرای پروژه به مردم آسیب های جدی می زند، به عنوان مثال همین پروژه جمع اوری دستفروشان مدت ها بود که برروی زمین مانده بود.

کاشفی ادامه داد: با اجرای این طرح، همه شاهد هستیم که بخش عمده ای مشکلاتی که ناشی از این حضور دستفروشان در منطقه بوده، کاهش پیدا کرده است.

فرماندار با اشاره به اینکه تمامی ظرفیت فرمانداری برای رفع مشکلات مردم پای کار است اظهار داشت: برای اجرای طرح ها و پروژه هایی که مشکلات مردم را کاهش می دهد، این فرمانداری با تمامی ظرفیت در خدمت شهرستان و اجرای آن خواهد بود.

خداداد کاشفی گفت: باید تلاش کرد تا سریعتر طرح ها و پروژه ها اجرایی شود.

کاشفی ادامه داد: دولت عزم این را دارد که مشکلات مردم را مرتفع کند، از این فرصت بوجود آمده، حسن استفاده را ببرید، تا مشکلات مردم و منطقه که سالهاست بر روی زمین مانده کاهش پیدا کند.

فرماندار فردیس با تشکر از همراهی و تلاش استاندار البرز برای رفع مشکلات شهرستان فردیس، اظهار داشت: همانطور که می بینید استاندار البرز تلاش بسیاری را برای رفع مشکلات شهرستان انجام داده و می طلبد که مدیران شهرستان در حوزه برنامه ریزی و اجرا شود.

وی ادامه داد: مردم از مدیران شهرستان می خواهند که مشکلات را کاهش دهند و برای رفع این مشکلات در حوزه های تلاش کنند. پس اینکه این موضوع در حوزه اختیار ما نیست و به ما ربطی ندارد، نمی تواند مشکلی را حل کند.
کاشفی گفت: همه مدیران باید تا آنجایی که بر مدار قانون است و می توانند از ظرفیت های خود برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند.

وی خطاب به مدیران شهرستان و اعضای شورای شهر فردیس گفت: رفع مشکلات شهرستان فردیس برنامه ریزی های جدی و اساسی می خواهد و می بایست تمامی مدیران در این کارهای بزرگ و اساسی همچون مترو، کنار گذر، تصفیه خانه که گره گشایی بزرگی از مشکلات شهرستان خواهد داشت، از تمامی ظرفیت هایشان می بایست استفاده کنند.

کاشفی فرماندار فردیس در پایان گفت: برای تحول در شهرستان فردیس می بایست برای اجرای کارهای بزرگ و اساسی شهرستان تلاش همه باید دست به دست هم بدهند تا این شهرستان متحول شود

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا