دستگیری سارقان قاپ زن در فردیس

فردیس نیوز- با تلاش مأموران انتظامی شهرستان فردیس، اعضای باند سرقت با شیوه قاپ زنی دستگیر و 32 فقره سرقت با این شیوه در سطح شهرستان کشف شد.

سرهنگ “محمد نادربیگی” جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: به دنبال وقوع سرقت های مکرر تلفن همراه شهروندان با شیوه قاپ زنی در سطح شهر فردیس، دستگیری و شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دستگیری

وی افزود: عوامل یگان امداد پلیس فردیس در حین گشت زنی در سطح شهر به يک دستگاه موتورسيکلت فاقد پلاک با 2 نفر سرنشین مشکوک که پس از تعقيب و مراقبت در حالي که قصد موبايل قاپي از یکی از شهروندان را داشتند از حضور پليس مطلع و اقدام به فرار کردند که با عکس‌العمل سریع مأموران دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص شیوه و شگرد سرقت این متهمان گفت: سارقان با شناسایی و تحت نظر قرار دادن سوژه های خود در محیط های خلوت اقدام به قاپیدن تلفن همراه شهروندان می کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان ساخت: متهمان در تحقیقات تکمیلی با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس آگاهی به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 32 فقره سرقت با شیوه قاپ زنی اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد که از مکالمات طولانی مدت با تلفن همراه در اماکن عمومی خودداری کنند و در صورت دیدن حرکات مشکوک از افراد ناشناس، بلافاصله پلیس را در جریان موضوع قرار دهند./پایگاه خبری پلیس

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا