برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فردیس

فردیس نیوز- دبیر برگزاری اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شهرستان فردیس اظهار داشت: این رویداد در قالب تیم های ۳تا ۵نفره در بخش تولیدات دیجیتال در رشته های پویانمایی، بازی ویژه تلفن همراه و نرم‌افزار ویژه تلفن همراه و در بخش تولیدات گرافیکی و چند رسانه ای در رشته های پوستر مفهومی، مستندسازی و پادکست کتاب مصور در این شهرستان برگزار میگردد.

حسین دولتی گفت: این رویداد از دهم تا دوازدهم آبان‌ماه در پژوهشکده مواد و انرژی با همکاری نهادها و ارگان های شهرستانی با حضور اساتید و داوران مجرب این عرصه، برگزار می‌شود.

دولتی افزود: عرصه برای عرضه استعدادها و تخصص ها فراهم شده و دانش‌آموزان، دانشجویان و هنرمندان می‌توانند در این رویداد حضور به هم رسانده و در ۴۸ ساعت نفس گیر در بخش های اعلام شده به رقابت بپردازند.

دبیر برگزاری اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شهرستان فردیس در خصوص نحوه ثبت نام گفت: مهلت ثبت‌نام از ۲۷ مهرماه تا ۸ آبان‌ماه است که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیر خانه رویداد به شماره تلفن ۰۹۰۱۴۶۶۲۶۹۶ تماس حاصل نمایند و فرم دیجیتال ثبت نام را دریافت کنند .

دولتی در آخر از تمام افراد متخصص در عرصه تولید محتوا دعوت نمود تا در این رویداد شرکت نموده و توانایی خود را به عرصه رقابت بیاورند.

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا