سرپرست جدید بخشداری مشکین دشت معارفه شد

فردیس نیوز- با حضور معاونین فرماندار فردیس، رضا نصرتی مطلوب به عنوان سرپرست بخشداری مشکین دشت معرفی شد

ظهر امروز سه شنبه، دوم آبان ماه، سالن جلسات فرمانداری فردیس میزبان مدیریت شهری مشکین دشت، مدیریت روستای فرخ آباد و زیبادشت و برخی مدیران بخش مشکین دشت بود.

رضا نصرتی مطلوب

پس از استعفای مهندس کلهر از بخشداری مشکین دشت به علت مشکلات شخصی، محمد جواد سپهر، با حفظ سمت مسئول حراست فرمانداری، سرپرست بخشداری مشکین دشت شد تا امورات این بخش از شهرستان فردیس معطل نماند.

مهندس عبدالله پور، معاونت اداری و برنامه ریزی فرمانداری فردیس، با قدردانی از زحمات جناب سپهر ، گفت: تلاش های آقای سپهر در زمان بحران کم آبی در تابستان گذشته و برنامه ریزی انتخابات پیش رو در بخش مشکین دشت ستودنی و قابل ستایش است.

فرمانداری فردیس

مهندس فیضی، معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری فردیس نیز با بیان برخی از فعالیت های انجام شده در بخش مشکین دشت، رویکرد فرمانداری را استفاده از پتانسیل های بومی شهرستان در بخش مدیریتی بر شمرد و افزود: جناب نصرتی مطلوب سابقه حدود ۲۰ سال فعالیت به عنوان نیروی وزارت کشور در پست های مختلف را دارد که اکنون با حضور ایشان به عنوان یک مشکین دشتی با سابقه که شناخت کافی از این شهر و بخش مشکین دشت دارد، می تواند نوید بخش همدلی و پیشرفت بیشتر برای این بخش باشد.

فرمانداری فردیس

در پایان نیز از زحمات محمد جواد سپهر قدردانی و حکم انتصاب رضا نصرتی مطلوب به عنوان سرپرست بخشداری مشکین دشت قرائت و تحویل ایشان شد.

فرمانداری فردیس

لازم به ذکر است رضا نصرتی مطلوب پیش از این در فرمانداری فردیس، عضو و رییس شورای اسلامی شهر مشکین دشت و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بهار مشغول خدمت بود./مهدی مزرئی

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا