توانمندی های آزمایشگاه مرکزی فردیس تشریح شد

فردیس نیوز- محمد رضا احمدی نژاد شهردار فردیس و صابر نالان عضو شورای اسلامی شهر فردیس صبح امروز از توانمندی های آزمایشگاه مرکزی فردیس بازدید کردند .

در حاشیه این نشست صمیمی ، دکتر محمد جواد غروی رئیس مجتمع آزمایشگاهی مرکزی فردیس ضمن قدردانی از حضور شهردار و عضو شورا گفت : این مجتمع یکی از معتبرترین آزمایشگاه های بالینی ، آسیب شناسی و ژنتیک ، غذا و دارو ، همکار دامپزشکی ، محیط زیست و استاندارد در سطح استان است که در حال خدمات رسانی مطلوب به شهروندان می باشد .

صابر نالان

وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات مربوط به حفظ سلامتی و ارتقا کیفیت زندگی افراد جامعه به ویژه شهروندان فردیس از سوی مراکز مختلف بهداشتی و درمانی ، افتتاح آزمایشگاه کنترل دارو و غذا را جهت بالا بردن کیفیت مواد مصرفی در کنار آزمایشگاه مرکزی عامل مهمی در حفظ سلامتی مردم دانست .

شهردار فردیس نیز در این گفتگو تلاش مدیران آزمایشگاه مرکزی فردیس در راستای ارائه خدمات تشخیصی دقیق شایسته تقدیر خواند و گفت : این مجموعه با داشتن بخش های  مختلف تشخیصی و بالینی و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های اتوماتیک و نیروهای انسانی مجرب و متخصص  می تواند جامع ترین  خدمات آزمایشگاهی را  به مردم  ارائه نماید و وجود چنین آزمایشگاهی در فردیس دسترسی مردم را در حوزه تشخیص بیماری تسهیل نموده و دیگر نیاز نیست  شهروندان برای دریافت چنین خدماتی به شهرهای همجوار رفت و آمد نمایند .

صابر نالان عضو شورای اسلامی شهر فردیس نیز با بیان اینکه پیگیری نیازها و زیرساخت های شهری از جمله مهمترین وظایف نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر است گفت: مدیریت شهری تلاش می‌کند در چارچوب قانون از طرح های مختلف بخش خصوصی در راستای ارائه مطلوب به شهروندان حمایت کند ./روابط عمومی آزمایشگاه مرکزی فردیس

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا