دستگیری شیادی که سالخوردگان را طعمه می کرد

فردیس نیوز- معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبرداری که اقدام به جابجا کردن کارت‌های بانکی افراد سالخورده در باجه‌های ای‌تی‌ام می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ “پیمان لطیفی” با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره کلاهبرداری از افراد سالخورده با شیوه مشترک در نقاط مختلف شهر کرج، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

کلاهیرداری

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه محرز شد که شخصی ناشناس با پرسه زدن در حوالی باجه ‌های ای تی ام در سطح شهر کرج سوژه‌های خود را از بین افراد سالخورده انتخاب و به بهانه کمک کردن اقدام به جابجا کردن کارت بانکی مال باختگان با یک کارت مشابه می‌کند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز اضافه کرد: متهم با در اختیار داشتن رمز کارت حساب بانکی مال باختگان، از طریق خرید کالا خالی می‌کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از بررسی‌های اولیه، ماموران با به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهم شده و نامبرده را در شهر کرج دستگیر کردند.

سرهنگ لطیفی با بیان اینکه تاکنون ۶ نفر از مال باختگان این پرونده شناسایی شده‌اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد، گفت: شهروندان باید در نظر داشته باشند که به هیچ وجه نباید رمز کارت بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار دهند./پایگاه خبری پلیس

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا