سارقانی که فقط موتور و دوچرخه سرقت می کردند

فردیس نیوز- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری 5 سارق موتورسیکلت و دوچرخه با اعتراف به 31 فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ “محمد نادربیگی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت متوالی موتورسیکلت و دوچرخه در مناطق مختلف شهر کرج ، بررسی و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ نادر بیگی

وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حکایت از این داشت که سارقان در یک باند 5 نفره از غفلت شهروندان سوء استفاده کرده و در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به سرقت موتورسیکلت و دوچرخه آن ها می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه با تلاش های بی وقفه ماموران کلانتری 11کرج مخفیگاه هر 5 سارق شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیات های ضربتی همه آن ها دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 3دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، اظهار داشت: سارقان در تحقیقات تکمیلی و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 28 فقره سرقت دوچرخه و 3 فقره موتورسیکلت اعتراف کرده اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه همه مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه متهمان پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی110 اطلاع دهند.//پایگاه خبری پلیس

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا