به جراءت می گویم که آن دوران تمام شد

فردیس نیوز- مسعود نجفی، شهردار گرمدره در جمع خبرنگاران با اشاره به حدود یکسال فعالیت خود در این شهر، ضمن تشریح اقدامات زیر ساختی خود و همکارانش در شهرداری، از مقابله جدی با ساخت و ساز غیر مجاز در #گرمدره خبر داد و تاکید کرد: دیگر زمان اینکه شخصی مجوز ۳ طبقه بگیرد و ۵ طبقه بسازد تمام شد. تا کنون هزینه های فراوانی برای این جدیت داده ایم و باز هم خواهیم داد.

مسعود نجفی

شهردار جوان گرمدره که سابقه حضور در فردیس به عنوان سرپرست این شهرداری را نیز در کارنامه خود دارد، زیرساخت های موجود در شهر را برای شهری با جمعیت ۱۵ هزار نفر توصیف کرد و افزود: بر اساس آمارهای مجموعه شهری و اشتراک های ادارات خدمات رسان همچون آبفا، بیش از ۴۵ هزار نفر در گرمدره سکونت دارند و با زیرساخت های موجود، برای رسیدن به شرایط مطلوب کارهای عمرانی بسیاری باید صورت بگیرد که با تلاش شبانه روزی همکارانم در شهرداری، اقدامات مثبت فراوانی صورت گرفته که با دعای خیر مردم و نگاه ویژه استاندار محترم، پروژه های مناسبی جهت کاهش فقر سرانه ها در شهر افتتاح خواهد شد.

نجفی با بیان این نکته که مسئولیتی پذیرفتیم و باید مسئولیت پذیر باشیم، گفت: قرار نیست مشکلات و عقب افتادگی ها به گردن قبلی ها بیافتد. بودجه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان جهت اجرای پروژه های زیربنایی و مورد نیاز شهروندان در سال ۱۴۰۲ اختصاص یافته که ان شالله اندکی از مشکلات شهری کم خواهد کرد./مهدی مزرئی

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا