فرهنگسرای جامع شهر فردیس احداث می شود

فردیس نیوز- محمدرضا احمدی نژاد اظهار کرد: طرح احداث بزرگترین فرهنگسرای شهر فردیس در زمین مرغوب و با موقعیت مکانی عالی، به مساحت تقریبی ۹۵۰۰ متر مربع توسط شهرداری اجرا می شود.

وی افزود: این زمین به‌عنوان معوض با ملکی از اماکن شهرداری فردیس که به یکی از نهادهای امنیتی شهرستان فردیس واگذار شده بود در حال طی مراحل انتقال قانونی بصورت تهاتر است.

شهردار فردیس عنوان کرد: در این راستا شهرداری در نظر دارد پس از نهایی شدن روند تهاتر، بزرگترین فرهنگسرای شهر را در قالب فرهنگسرای جامع شهر فردیس، در این زمین که در بلوار دریانیه، پشت بیمارستان به آفرین قرار دارد، احداث کند.

محمد رضا احمدی نژاد

وی خاطرنشان کرد: نیاز شهر فردیس با جمعیتی بالغ بر هفتصد هزار نفر، به اماکن فرهنگی اجتماعی سبب شد با هدف افزایش مراکز فرهنگی، نیازسنجی و برنامه ریزی کارشناسی انجام شود، و تصمیم گرفته شد که مطالعات تخصصی احداث فرهنگسرای جامع شهر در زمین مناسب در مساحتی حدود ۹۵۰۰ متر مربع آغاز شود.

شهردار فردیس تصریح کرد: پس از پایان طراحی و دریافت گزارش مشاور، مراحل تخصیص اعتبار و عملیات اجرایی پروژه احداث فرهنگسرای جامع شهر فردیس آغاز خواهد شد.

وی گفت: این فرهنگسرا با بروزترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، برای ارائه خدمات گسترده فرهنگی، هنری، اجتماعی و … به شهروندان ساخته می شود و احداث و تکمیل مجموعه، نقش بسزایی در ارتقاء سرانه فرهنگی شهر فردیس و کاهش آسیبهای اجتماعی خواهد داشت.

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا