امام جمعه فردیس سر زده از بیمارستان دولتی شهرستان بازدید کرد

فردیس نیوز- حجت الاسلام والمسلمین حسینی ، امام جمعه فردیس به همراه دکتر صیادی رییس دانشگاه سرزده از بیمارستان فردیس بازدید کرد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با حضور در بخش های اورژانس، بستری و دیگر بخش های بیمارستان فردیس از امکانات و نحوه ارایه خدمات درمانی به بیماران بازدید کرد.

حجت الاسلام حسینی از راه اندازی و فعالیت این مرکز ابراز خرسندی کرد و افزود: یکی از نیاز اساسی شهرستان فردیس راه اندازی یک بیمارستان بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد و باید در تکمیل شدن تمامی بخش های تخصصی اقدام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد : این بیمارستان ماحصل همدلی و همراهی مسئولین و مردم است . این مرکز حق مردم شهرستان فردیس بود که با پیگیری های مستمر مسئولین به نتیجه رسید و راه اندازی شد .

حجت الاسلام حسینی

دکتر صیادی رییس دانشگاه گفت : این بیمارستان علی رغم این که فعالیت خود را در بخش های مختلف اورژانس و داخلی و زنان و … شروع کرده اما هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده است .

بسیاری از بخش ها اعم از اتاق های عمل و مراقبت های ویژه، بانک خون ، آزمایشگاه و CCU فعال است اما همچنان همه بخش ها فعال نیست . سی تی اسکن و ام ار ای در بیمارستان موجود نیست و بیماران به مراکز دیگر ارجاع داده می شوند .

وی در ادامه گفت : متخصصین اورولوژی، ارتوپدی، قلب ،جراحی عمومی،زنان، عفونی و داخلی در بیمارستان حضور دارند . طی ۲۴ ساعت شبانه روز، حدود ۲۰۰ بیمار سرپایی به اورژانس بیمارستان مراجعه می کنند و درمانگاه تخصصی روزانه بیش از ۱۵۰ نفر مراجعه کننده دارد .

در اتاق های عمل به طور متوسط هر ماه 120 جراحی انجام می‌شود . سونوگرافی هم روزانه انجام می‌شود . داروخانه بیمارستان نیز با تعرفه دولتی به مردم خدمت ارائه می دهد و باید تلاش کنیم تا آمار اعزام بیمار به سایر مراکز را به صفر برسد .

رئیس دانشگاه تاکید کرد :در راستای خدماتی که در این مرکز ارائه می شود به شهروندان شهرستان فردیس باید اطلاع رسانی شود . تجهیزات بیشتری وارد بیمارستان خواهد شد . تاکنون بالغ بر هزار میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه شده است .

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا