مدیران بجای کار مطالبه گری می کنند

فردیس نیوز- فرماندار فردیس ضمن رشد هفتاد درصدی اعتبارات شهرستان گفت: مدیران بجای کار از ما مطالبه گری می کنند.

خداداد کاشفی ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی در دومین جلسه کمیته برنانه ریزی گفت: با پشت میز نشستن کسی به شما اعتبار نمی دهد.

خداداد کاشفی اظهار داشت: مدیران باید برای گرفتن اعتبارات و تعریف پروژه های جدید تلاش کنند و با پست میز نشستن این مهم محقق نمی شود.

فرمانداری فردیس

وی در خصوص توازن توزیع اعتبارات افزود: مطالبات شهرستان با توجه به سیاست های شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اتمام پروژه های نیمه تمام است ولی شهرستان فردیس مستثناست.

کاشفی با اشاره به مشکلات شهرستان ادامه داد: پایه ریزی بودجه و زیرساخت های فردیس مناسب با تراکم جمعیتی آن نبوده و ما نباید اشتباه گذشتگان را تکرار کنیم.

وی بیان کرد: سرانه های فردیس در بخش های مختلف بسیار ضعیف و فقیر است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه های اجرایی شهرستان است.

نماینده عالی دولت انتقاد کرد: مدیران بجای اینکه کار کنند و تخصیص بگیرند از ما مطالبه گری می کنند.

کاشفی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، اذعان کرد: مدیران دستگاه‌های شهرستان باید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ نمایند تا افزایش روند رو به رشد شاخص های توسعه های در شهرستان باشیم.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند و با عنایت به تمدید سال مالی ۱۴۰۲ تا انتهای شهریور ماه امسال لازم است تا اعتبارات تخصیصی از جذب حداکثری برخوردار شوند.

فرماندار شهرستان کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط‌مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید نمود: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سالهای آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

اعتبارات شهرستان فردیس نسبت به پارسال هفتاد درصد رشد داشته که در کل صد و ۱۲ میلیارد تومان می باشد.

بیش از ۵۱ میلیارد تومان اعتبارات استانی، نزدیک به چهل میلیارد تومان از قانون استفاده متوازن از امکانات کشوری، ۱۴ میلیارد اعتبار نفت و بیش از هفت میلیارد از اعتبارات متوازن جمع اعتبارات شهرستان فردیس می باشد.

در پایان جلسه، هر یک از مسئولین ادارات و نهادها گزارش خود را درباره آخرین اقدامات و پروژه های در حال اجرا بیان داشتند./روابط عمومی فرمانداری

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا