توافق بخشداری با نماینده مالکین چاه آب کشاورزان

فردیس نیوز- سرپرست بخشداری مشکین دشت خبر داد: با نماینده مالکین چاه آب کشاورزان توافق شد که چاه های قابل شرب به شبکه آب شهری متصل شود.

محمد جواد سپهر سرپرست بخشدار مشکین دشت با اشاره به وضعیت کم آبی اذعان داشت: به دلیل افزایش دمای هوا و گاهی اسراف در مصرف با کاهش فشار آب مواج شدیم.

وی تشریح کرد: بحران آب تبدیل به جنگ آب ها در جهان شده است و اگر کشوری نتواند آن را به درستی مدیریت کند یقینا در این جنگ می بازد.

این مقام مسئول خواستار شد: ما در دولت وظیفه خدمت رسانی به مردم را داریم ولی این مهم با همکاری و همراهی مردم محقق می شود.

بشخدار مشکین دشت

سپهر با تأکید بر اینکه مردم با الگوی صحیح مصرف آب، بیان کرد: ما زیرساخت ها را فراهم می کنیم ولی نگهداشت و مدیریت آن توسط مردم باید انجام شود.

مدیر حراست فرمانداری فردیس ادامه داد: ما با نماینده مالکین چاه آب کشاورزان نشست داشتیم که توافق کردند چاه های قابل شرب به آب شهری متصل شود.

محمد جواد سپهر در پایان از تلاش های خستگی ناپذیر محمد زره پوش مدیر ابفای مشکین دشت به عنوان متولی آب شهری و روستایی تشکر کرد و اظهار داشت: هر کاری با همکاری مسئولان و همراهی مردم به درستی انجام می شود.

بر اساس آمار سرپرست بخشداری مشکین دشت در سه روز گذشته ۲ چاه آب قابل شرب به شبکه شهری متصل شده است که به زودی هم دو چاه دیگر متصل می شود./روابط عمومی فرمانداری

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا