گذر فردوس در فردیس احداث می‌شود

فردیس نیوز- شهردار فردیس گفت: پروژه گذر فردوس در راستای هویت بخشی به شهر در این شهر احداث می شود.

محمدرضا احمدی نژاد در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه های عمرانی سطح شهر که روز یکشنبه با حضور معاونین شهردار انجام شد، پیشرفت فیزیکی پروژه گذر فردوس را ۸۰ درصد اعلام کرد و گفت: مساحت این پروژه ۲۵ هزار متر مربع است و دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، سالن مطالعه، غرفه و آلاچیق خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه گذر فردوس در ضلع جنوبی بوستان تندرستی فردیس واقع است، عنوان کرد: این پروژه از جمله مبلمان های شهری کم نظیر در استان البرز است و شهرداری فردیس با اجرای این پروژه سعی در هویت بخشی به شهر دارد.

به گفته شهردار فردیس اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث گذر فردوس، ۵۲ میلیارد ریال است و در سال جاری به بهره برداری می رسد.

شهردار فردیس

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه عملیات احداث پارک بانوان فردیس با پیشرفت ۳۰ درصدی همراه است، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه ۷۰ میلیارد ریال است.

احمدی نژاد گفت: مساحت این پروژه ۹ هزار و ۸۰۰ متر مربع بوده و عملیات دیورا کشی آن نیز پایان یافته است.

وی به پروژه ساختمان شهرداری در شهرک راه آهن اشاره کرد و افزود: این پروژه در مراحل پایانی است و اکنون پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی دارد.

شهردار فردیس با بیان اینکه این ساختمان در مساحت ۳ هزار متر مربع و ۴ طبقه احداث شده است، اضافه کرد: اعتبار این پروژه ۲۴۰ میلیارد ریال است.

وی همچنین به پروژه ساختمان شهرداری در خیابان پیک اشاره کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی این ساختمان نیز ۵۰ درصد است و در ۴ طیقه ساخته می شود که دارای فضای اداری، سالن های آمفی تئاتر و اجتماعات خواهد بود و اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث آن ۲۲۰ میلیارد ریال است.

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا