صابر نالان عضویت خود در شورای شهر را پس گرفت

مهدی مزرئی- با گذشت بیش از نیمی از عمر شورای دوم شهر فردیس, تقابل میان برخی “نمایندگان البرزی مجلس شورای اسلامی” و “منتخبین صندوق های رای انتخابات” همچنان ادامه دارد.

در آخرین اتفاق رخ داده و با پیگیری های فراوانِ #صابر_نالان جهت احقاق حق خود و “صیانت از آرای مردمی” که به او اعتماد کرده بودند, با حکم قطعی دیوان عدالت اداری توانست مجوز حضور مجدد خود در پارلمان شهری فردیس را کسب کند.

هر چند اواخر سال گذشته رای قاضی پرونده در خصوص بازگشت این منتخب مردم (توقف اجرایی حکم قبلی) به استانداری البرز و فرمانداری فردیس ابلاغ شده بود, اما تغییر و تحول قانونی تا امروز به طول انجامید و سرانجام صابر نالان که نشان داد با صبر, مطالبه حق و توکل میتوان به آنچه استحقاق آن را داشت, دست یافت, جایگزین علی عبدلی در شورای شهر فردیس شد.

صابر نالان

فارغ از مصاحبه ها, مخالفت ها و به سخره گرفتن رای دیوان توسط برخی افراد دارای جایگاه قانونی, خروج #علی_عبدلی از شورای شهر کمی تأمل برانگیز است.

با در نظر گرفتن “چیدمان” فعلی (تا روز گذشته) شورای شهر, صابر کریمی رزکانی عضو هفتم, علی عبدلی عضو هشتم و بهنام فخری عضو نهم شورا محسوب می شدند.

قبل از حضور این اعضای محترم در شورا نیز ابراهیم رنجبر, مصطفی رشیدی و صابر نالان به ترتیب اعضای هفتم,هشتم و نهم شورا بودند.

حال اینکه معیار جابجایی صابر نالان با علی عبدلی در چه نکته ای نهفته است, نیازمند پاسخ واضح و روشن مسئولین امر است.

با این جابجایی صابر نالان عضو هشتم شورا محسوب خواهد شد؟ یا با تغییرات دیگری که در “جلسات مستمر و فشرده” صورت گرفته و بر آن به “اجماع” رسیده اند, صابر نالان عضو هفتم, صابر کریمی عضو هشتم و بهنام فخری همچنان عضو نهم باقی مانده است؟!

یا اینکه به یکباره علی عبدلی “عضو نهم” تشخیص داده شده و بهنام فخری با یک پله صعود قبل از تغییرات امروز, به رتبه هشتم دارای رای مردمی در انتخابات(یا به عبارتی نفر یازدهم انتخابات) ارتقا پیدا کرده است؟!

یا علی عبدلی با اعلام “خستگی پیش از موعد” خواستار خروج از شورا شده است؟

بر این نکته تأکید میکنم که هدف از نگارش این مطلب, حمایت یا تقابل با فرد خاصی نیست و تنها وظیفه مطالبه گری به منظور پاسخ درست و منطقی به افکار عمومی جامعه مد نظر بوده و خواهد بود.

به هر حال تغییرات امروز در شورای شهر فردیس چندین نکته شاخص و مبهم دارد که امیدواریم جهت تنویر افکار عمومی پاسخ هایی روشن و واضح به آن داده شود.

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا