بازدید معاون اجرایی رییس جمهور از بیمارستان فردیس

فردیس نیوز- معاون امور اجرایی رییس جمهور گفت: بیمارستان شهید سلیمانی پس از ۱۲ سال انتظار مردم، با پیگیری های مجدانه و اعتبارات ویژه دولتی در سفر رئیس جمهور محترم به استان، اکنون در حال ارائه خدمت به مردم است.

محسن منصوری، معاون امور اجرایی رییس جمهور، در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید سلیمانی شهرستان فردیس، با اشاره به اینکه این مرکز درمانی مصداق کامل جهاد است، گفت: این بیمارستان پس از ۱۲ سال، ظرف یک‌سال گذشته ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه طول عمر کلنگ زنی بیمارستان طی چند سال اخیر به کمتر از ۵۰ درصد بود، اضافه کرد: طی این یک سال گذشته هزار میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان هزینه شده است.

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه روند بیمار گیری در این مرکز آغاز شده است، اظهار کرد: بنظر می‌رسد این بیمارستان در حال حاضر هیچ مشکلی نداشته باشد و در صورت وجود چالش بررسی و رفع آن در دستورکار قرار خواهد گرفت.
منصوری در بخش دیگری به وضعیت جمعیتی شهرستان فردیس اشاره کرد و ادامه داد: جمعیت برخی از استان‌های کشور به اندازه شهرستان فردیس است و این امر بیانگر اهمیت شهر فردیس و لزوم رسیدگی به مطالبات شهروندان می‌باشد.

معاون امور اجرایی رییس جمهور تصریح کرد: این شهرستان با این جمعیت فاقد هرگونه زیرساخت درمانی بوده است اما امروز شاهدیم در دولت مردمی سیزدهم با تلاش استاندار البرز و دیگر مدیران در این مسیر قدم محکمی برداشته شد.
وی در پایان اضافه کرد: در آینده نه چندان پروژه بیمارستان دولتی فردیس به صورت کامل و با حضور مقامات ملی به بهره برداری خواهد رسید./روابط عمومی استانداری

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا