تودیع و معارفه مدیر حراست فرمانداری فردیس

فردیس نیوز- صبح امروز جلسه تودیع و معارفه «حسین معصومی» و “محمد جواد سپهر” با حضور فرماندار، معاون مدیرکل حراست استانداری و معاونان فرمانداری فردیس برگزار شد.

خداداد کاشفی فرماندار فردیس در ابتدای این جلسه توضیحاتی درباره اهمیت و تأثیر فعالیت های حراست در تأمین امنیت و آرامش سازمان ها گفت.

فرماندار معتقد است: مدیر حراست مشاور امین دستگاه است که با ارائه پیشنهادات و راهکارها در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه های بالادستی تأثیرگذار است.

وی همچنین از تلاش و تفکرات خلاقانه مدیر سابق حراست فرمانداری در تامین آرامش و امنیت شهرستان تشکر کرد و افزود: ما مرکز حراست را به عنوان دستگاه ناظر مچگیر نمی شناسیم، تمام پرسنل این حوزه تعهد و تخصص کاری دارند و ما از این بابت خاطرمان آسوده است.

حراست فرمانداری فردیس

فرماندار رئیس سابق حراست را فردی اخلاقمدار، دارای حسن خلق و متعهد معرفی کرد که رفتنشان از این سازمان خاطر کارکنان سازمان را مکدر کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان فردیس مدیر جدید حراست را فردی متعهد و متخصص خواند و اذعان داشت: امیدواریم با روحیه ی جهادی و نیروی جوان مجموعه ی فرمانداری با راهکارهای خلاقانه و مشاوره های منطقی به پویایی بیشتر دست یابد.

در پایان با اهدای لوح سپاس از یک سال تلاش های خالصانه حسین معصومی تقدیر و تشکر شد./روابط عمومی فرمانداری فردیس

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا