حمایت استاندار موجب دلگرمی رسانه ها در جهاد است

فردیس نیوز- سعید جابری انصاری ضمن قدردانی از استاندار البرز در پیشبرد برنامه های فرهنگی و رسانه ای استان البرز ، اظهار کرد: با توجه به اهمیت شناسایی و معرفی هویت خبرنگاران از طریق مراجع ذیصلاح در ایران، این اداره کل به استناد قانون مطبوعات و سایر دستورالعمل های موجود اقدام به تهیه شناسنامه رسانه ای استان البرز نموده تا ضمن برآورد دقیق از وضعیت کمی و کیفی حوزه رسانه ها در استان البرز، ملاک و معیاری برای شناسایی و حمایت از اصحاب رسانه فراهم آید.

وی افزود: از ابتدای فعالیت در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با عنایت به تاکیدات و دغدغه استاندار در حمایت و پشتیبانی از قشر فرهیخته رسانه استان، همواره تلاش گردیده تا زمینه مساعدی برای فعالیت تلاشگران حوزه رسانه فراهم گردد.

سعید جابری انصاری

جابری انصاری اظهار کرد: مسائلی همچون بیمه، امنیت شغلی و مسکن خبرنگاران همواره مورد تاکید بوده و نیاز است نه تنها در روز خبرنگار بلکه در همه ادوار به آن توجه ویژه گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ادامه داد: طبق بانک اطلاعاتی موجود در این اداره کل قریب به ۷۰۰ نفر خبرنگار مشغول فعالیت رسانه ای می باشد و تاکنون عملکرد مناسبی در ارائه پیشرفت های استان، جهاد تبیین و مقابله با تهدیدات نرم دشمنان انقلاب اسلامی داشته اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، گفت: ملاک عمل برای ارزشیابی رسانه ها موارد مندرج در قانون از جمله ضریب کیفی و نظم در انتشار و تولید محتوا می باشد.

جابری انصاری از استاندار البرز خواست به منظور تقویت شرایط اقتصادی نشریات و اهالی رسانه استان پیشنهاداتی همچون تامین مسکن فعالان رسانه ای ، ایجاد کارگروه ویژه برای تصمیم گیری در حوزه رسانه با محوریت این قشر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعطای امتیازات ویژه به نشریات محلی و خبرنگاران استان، اقدام تمامی دستگاه های اجرایی و شهرداری برای اختصاص آگهی های دولتی به نشریات و رسانه های فعال استان و استفاده از ظرفیت اهالی رسانه استان در قالب مشاور در کارخانجات صنعتی و شرکت های مرتبط را ارایه کرد.

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا