پلمپ یک عطاری فروشنده داروهای مخدر در شهرستان فردیس

فردیس نیوز- یک واحد عطاری متخلف در شهرستان فردیس به دلیل عرضه داروهای شیمیایی و مکمل های قاچاق توسط بازرسی اتاق اصناف با حضور ابویی رئیس اتاق ، فتح آبادی نایب رئیس وهمچنین احمدی رئيس بازرسی اتاق اصناف فردیس پلمپ شد.

رئیس اتاق اصناف این شهرستان بیان کرد: در بازرسی و نظارت اتاق اصناف فردیس طی گزارشات شکایات مردمی ازیک عطاری، مقادیری محصولات قاچاق و داروی شیمیایی ضبط شد و با حکم تعزیرات حکومتی واحد صنفی پلمپ شد .

اتاق اصناف فردیس

ابویی در این خصوص به شهروندان این شهرستان تاکید کرد : هنگام خرید از عطاری‌ها به سلامت محصول وتاریخ تولید و انقضاء به ویژه مجوزهای بهداشتی وکسب آن توجه کافی را داشته باشند و به هیچ عنوان تحت تاثیر سودجویانه در امر درمان قرار نگیرند.

محمد احمدی دستجردی رئیس بازرسی اتاق اصناف فردیس نیز با اشاره به اینکه عطاری‌ها حق هیچ‌گونه تجویز و نسخه‌پیچی را ندارند، گفت : عطاری های که زیرنظراداره بهداشت ودرحضورپزشک هستند می‌توانند مشاوره ویا تجویز گیاهان دارویی را انجام دهند و سایر عطاری‌ها باید فقط به فروش گیاهان دارویی بپردازند و در صورتی که از مردم فهیم گزارشی در این خصوص داشته باشیم حتمآ با واحد صنفی متخلف برخورد قانونی خواهیم داشت ./روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان فردیس

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا