چهار بخش درمانی بیمارستان فردیس فعال شد

فردیس نیوز- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: فعالیت چهاربخش درمانی اولین بیمارستان شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در این استان آغاز شد.

دکتر شهرام صیادی روز شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فردیس گفت: اکنون بخش های اورژانس، داخلی ، عفونی و قلب و عروق این بیمارستان به بیماران خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: بخش های تخصصی زنان و زایمان، اطفال و اورولوژی بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سیلمانی فردیس طی ۲ هفته آینده فعالیت درمانی خود را آغاز خواهند کرد.

بیمارستان فردیس

صیادی گفت : سایر بخش های این بیمارستان نیز به تدریج فعال و به بیماران خدمات ارائه خواهند داد.

عملیات ساخت اولین بیمارستان شهرستان فردیس از سال ۹۲ آغاز شد اما بنا به عللی احداث و تکمیل آن با مشکلاتی مواجه شد و تا زمان شروع فعالیت دولت سیزدهم کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

بیش از ۵۰ درصد اعتبارات ساخت، تجهیز و تکمیل این بیمارستان در دولت سیزدهم تامین شده است و قرار است این بیمارستان پس از افتتاح رسمی توسط مسوولان کشوری به ۳۰۰ تختخوابی و آموزشی درمانی تبدیل شود.

شهرستان فردیس تاکنون فاقد بیمارستان فعال دولتی و خصوصی بوده است و امسال نیز یک بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی با حمایت دولت توسط بخش خصوصی در این شهرستان راه اندازی می شود.

مردم شهرستان فردیس بارها از مسوولان کشوری و استانی برای ساخت و راه اندازی بیمارستان تقاضای کمک داشته اند که اکنون با اهتمام دولت سیزدهم این مطالبه محقق شده است.

نبود بیمارستان در شهرستان پرجمعیت فردیس مشکلات فراوانی به ویژه در اوج شیوع کرونا در این شهرستان به وجود آورد./ایرنا

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا