تمام ظرفیت های شهرستان برای ارتقای اموزش و پرورش به کارگیری شود

فردیس نیوز- فرماندار از همه ی ادارات خواست تا ظرفیت های خود را برای ارتقای سطح کیفی و برنامه های دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

خداداد کاشفی فرماندار فردیس در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران، از مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان و دستگاه هایی که بحران های آخر سال را مدیریت کردند تشکر کرد.

خداداد کاشفی

خداداد کاشفی بیان کرد: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین نهادهای کشور است که نقش مهمی در تربیت جامعه دارد.

وی با تأکید بر آموزوش های تعریف شده اذعان داشت: مسئله پرورش دانش آموزان موضوع مهمی است که نباید نسبت به آن کوتاهی کرد.

رییس شورای آموزش و پرورش اشاره کرد: فصل تابستان بهترین فرصت برای پروراندن دانش آموزان است که سطح سواد اجتماعی و نشاط آنها را افزایش داد.

وی انتقاد کرد: مشکلات را همه می دانیم و ما نیز از طریق استاندار در سطح ملی پیگیر آن هستیم ولی در شهرستان هر کسی باید وظایف خود را به درستی انجام دهد.

فرماندار از همراهی مدیریت شهری و اداره کل راه و شهرسازی خبر داد: در موضوع تامین سرانه های آموزشی راه و شهرسازی و مدیریت شهری با کمک خیرین در جهت حل مشکلات تلاش می کنند و سال گذشته اقدامات خوبی انجام شد.

وی بهترین محل برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی را مدرسه خواند و ادامه داد: درست است که کمبود مدرسه داریم ولی نباید از تربیت و پرورش دانش آموزان غافل شویم.

کاشفی از رییس آموزش و پرورش خواست: بخشی از مصوبات شورای آموزش و پرورش اجرایی نمی شود.

نماینده عالی دولت در فردیس اضافه کرد: باید در حوزه ی تقویت فعالیت های آموزش و پرورش جلسات تخصصی متعددی برگزار و کارها کارشناسی انجام شود.

وی در حوزه ی اوقات فراغت خواستار سد: همه ی دستگاه ها باید ظرفیت شان را برای برنامه های آموزشی و پرورشی در اختیار این اداره قرار دهند.

فرماندار در پایان خواستار برگزاری برنامه های متعدد در شأن مقام معلم در هفته گرامیداشت معلم شد و از دستگاه ها خواست تا با آموزش و پرورش در برگزاری برنامه های پربار همکاری کنند/روابط عمومی فرمانداری فردیس

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا