مفاخر فرهنگی و هنرمندان, شاخصه فردیس در کشور است

فردیس نیوز- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس در دیدار با رئیس شورای شهر فردیس اظهار داشت: مهمترین شاخصه ی شهرفردیس امروز وجود مفاخرفرهنگی و هنرمندان برجسته و صاحب اندیشه  در همه رشته های هنری است که این امر باعث شده این شهرستان همواره در سطح استان و کشور جایگاه ویژه ای داشته باشد.

مهدی شاهوردی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های فرهنگی و هنری شهرستان گفت: موضوعی که امروز  اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان با آن مواجه بوده و مانع فعالیت آنها است، کمبود فضاها و اماکن فرهنگی و هنری است تا هنرمندان این شهرستان بتوانند بدون دغدغه به فعالیت و  ارائه آثار هنری خود بپردازند.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  با اشاره به نقش شهرداری و شورای شهر در این زمینه خواستار توجه بیشتر شورای شهر به این موضوع شد.  

شاهوردی در   این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت های  فرهنگی و هنری شهرستان ، از لزوم تعامل وتقویت هر چه بهتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و  مجموعه شهرداری و شورای شهر شد.

 در این دیدار محسن امانی رئیس شورای اسلامی شهر فردیس، ضمن ابراز خرسندی و استقبال شورا  از برگزاری برنامه های فرهنگی وهنری، به  جایگاه مهم و تاثیر فرهنگ در جامعه و لزوم توجه به مقوله های فرهنگی به عنوان ابزاری جهت ارتقاء فرهنگ شهروندی اشاره کرد و از آمادگی شورای شهر جهت تعامل هر چه بهتر با اصحاب فرهنگ و هنر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خبر داد
این دیداربا حضور مسئول حراست و روابط عمومی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان فردیس برگزار شد

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا