شاه وردی رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شد

فردیس نیوز-صبح امروز رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس معرفی و از مدیر پیشین تقدیر شد.

امروز آیین معرفی رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس در فرمانداری برگزار شد.

محمد فیضی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین(ع) گفت: فرهنگ زیربنای همه ی فعالیت هاست.

محمد فیضی معتقد است: اقتصاد، اجتماع، علم و هر فضا و رویکردی اگر با زیرساخت فرهنگ بنا شود قطعا حاصل آن رشد و شکوفایی خواهد بود.

وی در جلسه معرفی «مهدی شاه وردی» رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس اذعان داشت: اگر در حوزه ی فعالیت های فرهنگی درست عمل نکنیم دچار خطر و آسیب می شویم.

فیضی افزود: تفاوت فرهنگ ها یک فرصت است وقتی درست عمل نکنیم این تفاوت فرهنگ ما را وارد چالش می کند؛ تضارب فرهنگی یک فرصت برای شکوفایی است.

وی با اشاره به اینکه سه هویت را باید تقویت کنیم گفت: هویت اسلامی باید تقویت شود و مردم به اسلامی بودن خودشان افتخار کنند.

این مسئول ادامه داد: هویت ملی دیگر موضوعی است که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ تمدن ایرانی از تمدن های کهن است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

هویت قومی قبیله یی نیز موضوع سوم است که معاونت سیاسی فرمانداری فردیس بر آن تأکید دارد و بیان کرد: هویت قومی هیچ تضادی با هویت اسلامی و تمدن ایرانی ندارد و مردم باید به داشتن این سه هویت افتخار کنند.

وی در ادامه سه هدف غافل شده در حوزه ی فرهنگ را این چنین عنوان کرد: قرآن بسیار مظلوم واقع شده است. کانون های قرآنی فعال باید حمایت شوند.

از نظر فیضی موضوع دوم این است: حوزه ی رسانه بسیار مهم است که باید تقویت شود و افراد انقلابی، آنهایی که دغدغه دین و مردم را دارند باید مورد توجه فرار بگیرند.

‌یا اعتقاد دارد: ما از طریق رسانه های حرفه یی و دلسوز حرف مردم را می نشویم و حرف هایمان را می زنیم و این پل دو سویه باید در راستای تقویت تمدن اسلامی، ایرانی و قومی باشد.

موضوع سوم عرصه ی هنر است که از طرف معاونت سیاسی فرمانداری مطرح شد.

وی تأکید کرد: هنر زبان سلیس است که می توان از طریق آن به خوبی با مردم ارتباط برقرار کرد.

فیضی فعالیت در حوزه ی هویت های نامبرده در راستای سه هدف ذکر شده را رسالت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند.

در پایان این جلسه از زحمات حمداله سلیمانی رییس پیشین تقدیر و مهدی شاه وردی با حکم سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد/پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری فردیس

امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا