مشکلات بانکی مردم را دریابید!
پرینت
#٧٠۶۴
99/04/24 سه شنبه 17:57

مشکلات بانکی مردم را دریابید!

گزارش میدانی موج البرز از مشکلات شهروندان؛

فردیس نیوز- اغتشاشات آبان ماه، نقطه سیاه و تاریکی بود که ایکاش هیچگاه تجربه نمی شد. اعمال شنیع و زننده ای که حتی به یادآوری آن هم منزجر کننده و ناراحت کننده است.


بانک

به گزارش فردیس نیوز، پس از به آتش کشیدن اموال عمومی و تخریب شهر، بسیاری از مردم از حق واقعی خود، همانا اعتراض مسالمت آمیز و در چارچوب قانون، پشیمان شده که چرا راه را برای سوء استفاده کنندگان باز کرده و در این راه نا ثواب، آتش را به دست اغتشاشگران داده اند.

 

اما پس از آن روزهای سرد و تلخ، بازپروری شهر شروع شد و البته همچنان ادامه دارد. به هر حال همه فردیس نشینان از چند و چون کار کاملا آگاه بوده و با صبر و شکیبایی خود، همراه مسئولین برای بهبود اوضاع تلاش کردند، اما پس از گذشت حدود ۸ ماه، نارسائی ها هنوز از بین نرفته و نمونه بارز آن ادغام دو و یا چن شعبه از برخی بانک های فردیسی در یک شعبه با تعداد مراجعین بسیار است.

 

وقتی صف های طولانی مراجعین که در این ایام کرونایی بالاجبار منجر به عدم رعایت فاصله اجتماعی می شوند را مشاهده می کنیم، به ضعف های مدیریتی بیشتر پی می بریم!

 

رضا، از مراجعین بانک ملت شعبه بلوار شهدای فردیس، که چند ساعتیست در صف انتظار ایستاده و بیقرار و کمی عصبیست، می گوید: مجبورم برای انجام کارم به شعبه مراجعه کنم، اما ترس از آلودگی امانم را بریده! مادر پیری دارم که هر بار و بعد از بیرون آمدن، سلامتی او ذهنم را پریشان می کند.

 

خانم رسولی هم می گوید: مگر بانک ها منابع مالی کمی دارند که احداث و یا تهیه محلی جدید برای شعبه ای دیگر را در دستور کار قرار نمی دهند. حدود ۸ ماه گذشته و خبری از شعبه دیگر نیست!

 

واقعیت امر اینست که تجمیع مشتریان دو شعبه در یک شعبه شاید از لحاظ مالی برای بانک به ظاهر سودآور باشد، اما در طولانی مدت با عدم رضایت مشتریان موجب فرار آنها از صف های طولانی و سرویس دهی نامناسب خواهد شد. از سوی دیگر کاهش راندمان کاری کارمندان و بروز مشکلات ارتباط گیری با مشتریان را در پی خواهد داشت.

 

بانک ملی بلوار شهدا وضعیت بد تری را تجربه می کند. خانمی که با فرزند خردسال خود در صف طولانی انتظار ایستاده و البته ماسک و دستکش دارد، از بی قراری فرزندش گلایه می کند و می گوید: نمی توانم دختر کوچکم را در منزل تنها بگذارم و باید در این ایام سخت کرونایی، با خودم به این مکان شاید آلوده بیاورم. چرا مدیران بانک فکری به حال مشتریان خود نمی کنند؟!

 

از مردم توقع داریم که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند، اما برای کمک به آنها چه کرده ایم؟

کاهش ساعات کاری بانک ها، تعداد باجه ها و متعاقبا پرسنل خدمت رسان، بزرگترین مشکل مراجعین و طبعا خود بانک ها محسوب می شوند که باید هر چه سریعتر و با نگاهی ویژه آن را برطرف نمود.

 

یکی از کارکنان همین بانک های فردیس مشکلات روحی و عصبی ایجاد شده از سوی مراجعین به دلیل حجم بالای درخواست ها را بسیار تاثیرگذار توصیف کرد و گفت: قبلا با نصف این حجم فعالیت نمی توانستیم پاسخ دهی مناسبی به مشتریان داشته باشیم، حال با این وضعیت بیماری و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، کدام فعالیت بانک بر اساس پروتکل ها انجام می شود؟

 

خرید یا اجاره، تجهیز و راه اندازی یک شعبه از بانکی که قبلا در شهری وجود نداشته، بر اساس دستورالعمل ها شاید انجام پذیر نباشد، اما برای شعباتی که قبلا وجود داشته هم این دستورالعمل ها صدق می کند؟

 

سوال دیگر اینکه با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، تشدید و گسترش وضعیت بیماری در یک باشگاه، استخر، زمین فوتبال و یا واحد صنفی رخ خواهد داد یا بانک ها؟

 

به هر حال شهر فردیس و مردم مظلوم آن لایق رفاه، امکانات و احترام بیشتر بوده و تحقق آن مدیران انقلابی و جهادی را می طلبد.

مهدی مزرئی

SecImgSes



جستجوی در سایت
فرديس نيوز را به ديگران معرفي كنيد
ارسالی مخاطبین
صدای شما صدای شما
مشکلات شهر گرمدره از نگاه شما
پارک تندرستی و جمعیت یکسان سگ ها و انسان ها پارک تندرستی و جمعیت یکسان سگ ها و انسان ها
پارک تندرستی شبها محل جولان افراد صاحب سگ و سگ هاست!
مسئولین فکری به حال پارک ها بکنند! مسئولین فکری به حال پارک ها بکنند!
وضعیت پارک تندرستی صدای شهروندان را درآورد
تبلیغات=09121974180
صدای شما تلگرام کانال خبری
پر بازدید ها

    آخرین اخبار البرز