فردیس نیوز- مدیر کل تامین اجتماعی البرز گفت: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان توسط این اداره فراهم شده است.
به گزارش فردیس نیوز، مرتضی سلامی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی و خطر شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب و کارگزاریهای تامین اجتماعی و تسهیل در دسترسی بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان به خدمات غیر حضوری ، توسط اداره کل تامین اجتماعی البرز تمهیدات لازم برای ارائه خدمات غیرحضوری انجام شده است.
وی ضمن تشریح ارائه خدمات غیر حضوری توسط اداره کل تامین اجتماعی البرز، افزود: 1- سامانه مردمی (CRM ) با شماره گیری 1420 جهت هرگونه پرسش و پاسخ . 2-سامانه پیام کوتاه (SMS ) 10001420 و پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی www.tamin.ir جهت هر گونه پرسش و پاسخ و چگونگی ارائه خدمات بصورت غیر حضوری 3-جوابگویی کلیه واحدها به تماسهای تلفنی مخاطبان سازمان جهت جلوگیری از تردد غیر ضروری 4-فعال نمودن تابلو اعلانات (LED ) و نمایش سایت و اطلاع رسانی خدمات غیرحضوری بطور مستمر. 5-ارائه گواهی کسر اقساط بصورت غیر حضوری درسامانه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir ، نوبت دهی غیر حضوری از طریق تلفن همراه باکد دستوری #1420* 7-ضمنا کلیه دفترچه های معتبر بیمه شدگان که لغایت بهمن1398دارای اعتبار باشد، تا پایان فروردین1399 دارای اعتبار تلقی شده و بیمه شدگان می توانند از خدمات درمانی بهره مند شوند و نیاز به مراجعه حضوری جهت تمدید اعتبار نیست.
مدیر کل تامین اجتماعی البرز در ادامه گفت: کلیه خدمات غیر حضوری به آدرس eservices.tamin.ir موجود است که بخشی از آن خدمات به شرح ذیل بصورت کلی اعلام می شود - خدمات مستمری بگیران فیش حقوقی - صدور گواهی حقوق - حکم مستمری بگیران - بیمه شدگان درخواست غرامت ایام بیماری - بارداری – اروتز و پروتز – هزینه کفن و دفن – درخواست دفترچه درمانی – مشاهده کلیه سوابق – ثبت درخواست بازرسی برای افراد فاقد بازرسی - کارفرمایان مشاهده کارگاهها – مشاهده مکاتبات و ابلاغ های انجام شده – استعلام بدهی کارگاه.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری همه جانبه مسئولان و مردم بتوانیم از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.